Log ind med sociale netværk
10 dec 2011, 22:48
Så pengene får danske ben at gå på, før Korea får sin del.
og sælges der mindre LG, så er det sikkert arbejdspladser som måske ikke var der mere.
jeg finder ikke SD kvaliteten værende dårligere end på andre HD skærme generelt især fordi det afhænger af signal i byerne og hvor boxer modtages, eller om du sider med parabol modtagelse osv..
Så SD ser godt ud sålænge kvaliteten ikke forringes af internet løsninger eller andet som kan sætte bitrate betydeligt ned.
tildels enig i af edgeled nok ikke kan sammenlignes med localdimming løsningen, det virker dog fint nok når der er almindelige billeder på skærmen.
THM skrev:LG ledet er nok så langt ude at de penge som læsses i LG tv herhjemme ender hos distributør og mellemledene først, før LG får sin del af kagen.Pniels skrev:så kom i gang, vi skal have gang i økonomien igenog det får vi nemlig ved at læsse penge til Korea
8)
Så pengene får danske ben at gå på, før Korea får sin del.
og sælges der mindre LG, så er det sikkert arbejdspladser som måske ikke var der mere.
Pniels skrev:Vedr 650 vs 980 mener jeg ikke at 650 havde T2 for 2 -3 mdr. sidden da jeg besluttede mig og den er kant belyst og ikke så god en billedkvalitet på alm sd.LW modellerne som leveres med dvb-t2, har haft denne tuner fra dag1 de kom på markedet i dk. Der var dog ingen som gad interessere sig for dette på det tidspunkt, før Boxer meldte ud at de begyndte at bruge det, så info'n var mindre relevant.
jeg finder ikke SD kvaliteten værende dårligere end på andre HD skærme generelt især fordi det afhænger af signal i byerne og hvor boxer modtages, eller om du sider med parabol modtagelse osv..
Så SD ser godt ud sålænge kvaliteten ikke forringes af internet løsninger eller andet som kan sætte bitrate betydeligt ned.
tildels enig i af edgeled nok ikke kan sammenlignes med localdimming løsningen, det virker dog fint nok når der er almindelige billeder på skærmen.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto