Weinreich skrev:nu skal jeg lige have jeres hjælp igen...
Har lige fået mit tv tilbage fra B&O og billedet ser betydeligt bedre ud med det nye panel i, men men men.... jeg det er næsten utroligt jeg siger det. men så vidst jeg kan se og mit målebånd kan måle. så er det nye panel et par mm skæv i rammen. det kan især ses i bunden hvor der næsten ikke er noget sort i venstre hjørne, men tilgengæld noget i højre. det er altså som det hænger lidt til venstre. jeg nævnte det for teknikeren da han var her og han kunne godt se det da jeg sagde det, men han var ikke sikker på de kunne rette det da panel åbenbart nærmest ligger i en fordybning og er holdt er en million skruer.
så mit spørgsmål er, skal for stille mig tilfreds? er der andre af jer BV 8-40 ejere derude der har noget ala det samme?
Hej Weinreich,
Faldt over dette topic da jeg sad og rodede rundt på Flatpanels. Jeg har selv samme fjernsyn, og er rigtig glad for det.
Jeg har selv tidligere haft en problematik med fjernsynets blæsere der blev meget støjende efter 10-15 minutters drift. Denne problematik havde jeg et stykke tid og det var ved at drive mig til vanvid til sidst. Heldigvis rettede dette sig ved en softwareopdatering på DVB-HD modulet.
Min forhandler var super og gjorde virkelig meget for at afhjælpe problemet. Havde besøg af deres tekniker 2 gange, som forsøgte flere ting. Såsom at skifte DVB-HD modulet, opdatere hele systemet m.m... Forhandleren sendte problematikken videre til Struer, men da den nye DVB-HD software kom, og jeg fik den installeret, stoppede problemerne... (cirka 1 år siden)
Nu har mine oplevelser med min forhandler heldigvis været til den gode side, men kan godt forstå din frustration over tv'ets bleeding/clouding problem. At du så bagefter, da de har rettet problemet, får et andet problem er bare så uheldigt og jeg ville rive håret af mig selv, hvis det var mig. Men du skal IKKE stille dig tilfreds!!! Når det sidder så skævt og ødelægger din tv-oplevelse, så skal de enten fikse det igen, eller ombytte dit tv til et nyt. Det er bare ikke i orden...
De bedste sommerhilsner (og pøj pøj)
Claus