Log ind med sociale netværk
15 apr 2011, 15:56
Jeg har selv givet 11500 i et panasonic center.. Og vil tro det kunne gøres lidt billigere... Så hvorfor tage chancen med parallelimport?
arentzen89 skrev:Så her jeg bestilt VT20 50" fra cinemagic.dk. Deres model har ikke et 'e' i enden, men han lovede mig at der ikke ville være nogle problemer med tuner eller stik eller noget som helst andet. Han mente at han får det hjem fra Tyskland. Hvis de går konkurs sagde han, at jeg kunne kontakte Panasonic med mit garantibevis i tilfælde af fejl.Hvad skulle du give??
Hvad siger i? Skulle jeg have givet lidt mere og fået det fra et sted der ikke parallelimporterer, eller burde jeg ikke få problemer?
Jeg har selv givet 11500 i et panasonic center.. Og vil tro det kunne gøres lidt billigere... Så hvorfor tage chancen med parallelimport?
15 apr 2011, 16:03
kruga skrev:De har ikke flere tilbage i Panasonic center, desværre. Og de får dem heller ikke hjem igen, sagde han. Så nu er det bestilt og jeg håber så meget på, at der ikke bliver nogle problemer.arentzen89 skrev:Så her jeg bestilt VT20 50" fra cinemagic.dk. Deres model har ikke et 'e' i enden, men han lovede mig at der ikke ville være nogle problemer med tuner eller stik eller noget som helst andet. Han mente at han får det hjem fra Tyskland. Hvis de går konkurs sagde han, at jeg kunne kontakte Panasonic med mit garantibevis i tilfælde af fejl.Hvad skulle du give??
Hvad siger i? Skulle jeg have givet lidt mere og fået det fra et sted der ikke parallelimporterer, eller burde jeg ikke få problemer?
15 apr 2011, 16:12
kruga skrev:De har ikke flere tilbage i Panasonic center, desværre. Og de får dem heller ikke hjem igen, sagde han. Så nu er det bestilt og jeg håber så meget på, at der ikke bliver nogle problemer.arentzen89 skrev:Så her jeg bestilt VT20 50" fra cinemagic.dk. Deres model har ikke et 'e' i enden, men han lovede mig at der ikke ville være nogle problemer med tuner eller stik eller noget som helst andet. Han mente at han får det hjem fra Tyskland. Hvis de går konkurs sagde han, at jeg kunne kontakte Panasonic med mit garantibevis i tilfælde af fejl.Hvad skulle du give??
15 apr 2011, 16:16
meget bedre når det er slået fra...
stoffer6740 skrev:Jeg skiftede min 42" PX80 ud med en V20. Jeg har slet ikke fortrudtIFC gør da bare bevægelserne unaturlige og kunstigeDen højere opløsning giver et meget bedre billede i spil og film. SD TV er det samme som på PX80, det kører bare meget bedre pga IFC, og det er jeg rigtig glad for. Har ikke oplevet nogen form for banding, judder eller andet.
Just my 2 cents
15 apr 2011, 16:27
Nu kommer du fra Roskilde, men jeg ved at Panasonic Center i Aarhus har en 50" VT20 til 11.500 inkl. levering til dør. Den kunne nok godt fragtes til Roskilde for et par hundrede.
Men med det sagt, så har du jo købt din skærm og vær' du glad for købet, for det er et fremragende panel.
Havde jeg valgt at spare ekstra op, istedet for at købe den billigere G20, så var jeg selv sprunget på V20/VT20. Jeg er dog meget tilfreds med min nye G20.
Efter 3 år med plasma går jeg ikke tilbage til LCD/LED lige foreløbig.
Tillykke med købet. Husk at melde tilbage med lidt feedback
Men med det sagt, så har du jo købt din skærm og vær' du glad for købet, for det er et fremragende panel.
Havde jeg valgt at spare ekstra op, istedet for at købe den billigere G20, så var jeg selv sprunget på V20/VT20. Jeg er dog meget tilfreds med min nye G20.
Efter 3 år med plasma går jeg ikke tilbage til LCD/LED lige foreløbig.
Tillykke med købet. Husk at melde tilbage med lidt feedback
19 apr 2011, 07:03
Nå, efter en del overvejelser valgte jeg, at annullere min ordre hos cinemagic af frygt for problemer med garanti, forkert tuner osv.
Jeg kobte i stedet hos Panasonic Center Sorø og måtte give 12000 (han gik ned fra 15000). Jeg hentede det i går og hold da op!
Alm tv ser en lille smule bedre ud. HD kanalerne ser suveræne ud. Og Blu Ray ser fuldstændig sindssygt ud! Er SÅ tilfreds
Tak for hjælpen endnu engang.
Jeg kobte i stedet hos Panasonic Center Sorø og måtte give 12000 (han gik ned fra 15000). Jeg hentede det i går og hold da op!
Alm tv ser en lille smule bedre ud. HD kanalerne ser suveræne ud. Og Blu Ray ser fuldstændig sindssygt ud! Er SÅ tilfreds
19 apr 2011, 10:21
Jeg hørte lige blæserne et kort øjeblik i går aftes, men det forsvandt hurtigt igen.
Jeg har endnu ikke prøvet 3D funktionen. Jeg skal have sendt en formular afsted til Panasonic, så jeg får en gratis 3D version af Avatar.
Men så vidt jeg ved, så kan man også spille Call of Duty: Black Ops i 3D.
- Skal jeg slå noget til i spillet eller tv'et?
Jeg har endnu ikke prøvet 3D funktionen. Jeg skal have sendt en formular afsted til Panasonic, så jeg får en gratis 3D version af Avatar.
Men så vidt jeg ved, så kan man også spille Call of Duty: Black Ops i 3D.
- Skal jeg slå noget til i spillet eller tv'et?
19 apr 2011, 12:38
Det er forskelligt. Nogle gange gør din konsol det for dig, andre gange er det manuelt, så hudt jeg visker. Hvis det er spil, der fungerer fint i 2D skal dun ind i menuen her og aktivere 3D. Hvis du så får et flimrende billede, så er det bare at tænde brillerne.
Tillykke med tv'et. Godt at høre, at du er glad for det
Tillykke med tv'et. Godt at høre, at du er glad for det
Mangler hifi... - og penge til hifi!
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto