viol8r skrev:
Har du et youtube klip eller andet levende let tilgængeligt "kilde"-materiale, hvor det er meget galt? Så vil jeg gerne prøve at teste med det..
Nej det har jeg godt ikke desværre det kamara jeg har er et gammel et som ik vil kun fang detaljerne godt nok så nej beklager...
Jeg mente om du kunne linke til f.eks. et klip på youtube (eller andet sted), hvor du (hvis du ser klippet på din skærm) oplever line bleed. Så kan jeg nemlig lige prøve at se samme klip på min skærm, og se om jeg oplever lige så slem line bleed (og evt. lave en optagelse af skærmen, så andre kan se det og du kan sammenligne).
viol8r skrev:
Jeg mente om du kunne linke til f.eks. et klip på youtube (eller andet sted), hvor du (hvis du ser klippet på din skærm) oplever line bleed. Så kan jeg nemlig lige prøve at se samme klip på min skærm, og se om jeg oplever lige så slem line bleed (og evt. lave en optagelse af skærmen, så andre kan se det og du kan sammenligne).
Den der med at lave en optagelse af skærmen det kan jeg slet ikke har ik det udstyr som skal til.
Men jeg har klip her som jeg syntes du skal prøve med det er et klip som viser blandt andet nogen appelsin & kiwier i skriver som bliver hældt ned i noget vand fra toppen af skærmen i det de bryder vandoverfladen der ser jeg en del line bleed øverst i billedet.
viol8r skrev:
Den der med at lave en optagelse af skærmen det kan jeg slet ikke har ik det udstyr som skal til.
Men jeg har klip her som jeg syntes du skal prøve med det er et klip som viser blandt andet nogen appelsin & kiwier i skriver som bliver hældt ned i noget vand fra toppen af skærmen i det de bryder vandoverfladen der ser jeg en del line bleed øverst i billedet.
Tror du misforstår . .
Du skal ikke lave optagelse af din skærm, men netop som du selv er inde på - finde et klip hvor det er slemt . Og på YouTube findes der sikkert mange . . Ku være meget spændende hvordan "viol8r" oplever de samme klip på sin skærm
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.