15 okt 2010, 22:05
Hvorfor tror du at sidsteårs B850 havde buzz-problemer, og alligevel udgiver de C7705 med præcis samme fejl? Fordi de vil spare penge.
3D er først lige kommet på markedet - der er næsten ingen film endnu, udover enkelte titler. Med andre ord, teknologien er helt ny i fladskærmene.
Er selvfølgelig på forbrugernes side - når man betaler for noget ekstra-gøjl, så burde det sgu også virke. Men tror man må være realistisk, og indse at 2010 er lidt et forsøgs år. Edge LED og 3D har der været fokus på, selvom intet bidrager til selve billedkvaliteten.
NintendoB skrev:Er ked af at bringe dig den her nyhed, men faktummet er at Samsung (og de fleste andre mærker) skider kunderne et stykke - det er et spørgsmål om $.trykkertor skrev:Det bliver det nok også.Har jeg godt nok betalt 21.000.- kr for at blive beta-testere for samsung ? "vis" det er sådan samsung ser mig og andre som har problemer med deres 3D så skulle de skamme sig, Jeg har det okay med at være beta-testere set i det lys at man skal ha 3D briller på for at kunne nyde 3D på sin skærm men vis ikke den del virker optimalt så syntes jeg ikke det er cool at skulle fungere som beta-testere for at samsung bagefter så kan sige nå ja okay det var vist noget lort vi fik lavet der, Det er sq ikke cool de må se at stram op det er også min mening.
Men os der købte 3D-tv nu i starten er nok lidt beta-testere.
Vil ikke tro IR vil være i brug i brillerne om nogle år.
Hvorfor tror du at sidsteårs B850 havde buzz-problemer, og alligevel udgiver de C7705 med præcis samme fejl? Fordi de vil spare penge.
3D er først lige kommet på markedet - der er næsten ingen film endnu, udover enkelte titler. Med andre ord, teknologien er helt ny i fladskærmene.
Er selvfølgelig på forbrugernes side - når man betaler for noget ekstra-gøjl, så burde det sgu også virke. Men tror man må være realistisk, og indse at 2010 er lidt et forsøgs år. Edge LED og 3D har der været fokus på, selvom intet bidrager til selve billedkvaliteten.