Log ind med sociale netværk
11 maj 2010, 23:09
Hej Retardo
Fremragende initiativ du har lavet og en fornøjelse at se, at så mange bakker op så hurtigt.
Jeg er meget interesseret i selvsamme fladskærm, men blot i 55 tommer.
Jeg vil straks sætte i lignede initiativ i værk. Jeg vil høre dig om hvem du havde som kontaktperson hos fladskærmsshoppen og evt. et telefonnr/email.
Glæder mig til at høre fra dig og andre, som kunne være interesseret i 55C8705
Fremragende initiativ du har lavet og en fornøjelse at se, at så mange bakker op så hurtigt.
Jeg er meget interesseret i selvsamme fladskærm, men blot i 55 tommer.
Jeg vil straks sætte i lignede initiativ i værk. Jeg vil høre dig om hvem du havde som kontaktperson hos fladskærmsshoppen og evt. et telefonnr/email.
Glæder mig til at høre fra dig og andre, som kunne være interesseret i 55C8705
11 maj 2010, 23:23
Hvis man køber via HIFI-klubben er der noget med at der følger en DVD/CD-rom eller lign. med som sikrer at man kan få indstillet tv'et optimalt. Følger der noget lign. med fra Fladskærmshoppen til os utålmodigt ventende UE46C8705-købere ??
Hvis ikke, hvad gør en amatør som mig så ???
/jens
/jens
11 maj 2010, 23:30
100% optimalt bliver det ikke med kun en dvd/BD.
Så skal der måles med probe og justeres af en erfaren person.
Men om du vil have grundindstillingerne på plads, så lejer eller køber du filmen "Op" fra Pixar.
Den har en ok guide med testbilleder for at justere lyst, kontrast, farver m.m.
Så skal der måles med probe og justeres af en erfaren person.
Men om du vil have grundindstillingerne på plads, så lejer eller køber du filmen "Op" fra Pixar.
Den har en ok guide med testbilleder for at justere lyst, kontrast, farver m.m.
12 maj 2010, 07:30
Det behøver ikke være samtidigt med køb.
Jeg gik derned og sagde, at jeg havde læst, at man som medlem kunne få sådan en kalibrerings-DVD.
Han sagde, at det var korrekt, og om jeg var medlem. Jeg sagde bare ja, skulle ikke engang slås op på email e.l.
Men så fantastisk er den da heller ikke. Det er bare et lille stykke værktøj, der gør det nemt, når man bare kan smide den i. Synes i øvrigt, at den på min DVD-afspiller var irriterende at bladre i, da det blot er en serie billeder, hvilket min afspiller gerne vil afvikle på en besværlig måde.
Mvh. Martin
jeo skrev:Hvis man køber via HIFI-klubben er der noget med at der følger en DVD/CD-rom eller lign. med som sikrer at man kan få indstillet tv'et optimalt. Følger der noget lign. med fra Fladskærmshoppen til os utålmodigt ventende UE46C8705-købere ??Hvis man er medlem af Hifiklubben, så kan man bare gå ned og bede om DVD'en.
/jens
Det behøver ikke være samtidigt med køb.
Jeg gik derned og sagde, at jeg havde læst, at man som medlem kunne få sådan en kalibrerings-DVD.
Han sagde, at det var korrekt, og om jeg var medlem. Jeg sagde bare ja, skulle ikke engang slås op på email e.l.
Men så fantastisk er den da heller ikke. Det er bare et lille stykke værktøj, der gør det nemt, når man bare kan smide den i. Synes i øvrigt, at den på min DVD-afspiller var irriterende at bladre i, da det blot er en serie billeder, hvilket min afspiller gerne vil afvikle på en besværlig måde.
Mvh. Martin
12 maj 2010, 09:23
Nu skriver de Leveringstid ukendt på siden med dette tilbud, hvad har det på sig 
12 maj 2010, 10:08
Hey alle sammen. Jeg har netop snakket med fladskærmsshoppen, og de har informeret mig om følgende:
Da vi har nået op på hele 27 tilmeldinger, vil leveringen komme til at finde sted i 2 omgange. De første 10 bestilte skærme kommer hjem fra leverandøren idag og kan afsendes senere idag. Leverandøren leverer de sidste 17stk fredag eller mandag, og de sidste 17 vil derfor bliver levereret til folk fredag eller mandag.
For folk der ikke nåede med i denne omgang, vil fladskærmsshoppen opdaterer mig med et tidspunkt for hvornår næste sending skærme kommer hjem. Der er åbenbart MEGET MEGET stor efterspørgsel efter disse skærme, så på nuværende tidspunkt har de sat leveringstidspunktet til ukendt.
@Hammer-Time
Du kan skrive til Jonas fra fladskærmshoppen på [email protected]. Jeg sagt til ham du kontakter ham angående et lign. fælleskøb på 55". Han nævnte dog noget med at leveringstidspunkte på 55" var ukendt. Men skriv en mail og snak lidt med
ham. Flink fyr:)
Da vi har nået op på hele 27 tilmeldinger, vil leveringen komme til at finde sted i 2 omgange. De første 10 bestilte skærme kommer hjem fra leverandøren idag og kan afsendes senere idag. Leverandøren leverer de sidste 17stk fredag eller mandag, og de sidste 17 vil derfor bliver levereret til folk fredag eller mandag.
For folk der ikke nåede med i denne omgang, vil fladskærmsshoppen opdaterer mig med et tidspunkt for hvornår næste sending skærme kommer hjem. Der er åbenbart MEGET MEGET stor efterspørgsel efter disse skærme, så på nuværende tidspunkt har de sat leveringstidspunktet til ukendt.
@Hammer-Time
Du kan skrive til Jonas fra fladskærmshoppen på [email protected]. Jeg sagt til ham du kontakter ham angående et lign. fælleskøb på 55". Han nævnte dog noget med at leveringstidspunkte på 55" var ukendt. Men skriv en mail og snak lidt med
ham. Flink fyr:)
12 maj 2010, 10:10
retardo skrev:@sildenJa har prøvet alle scoretricksene, men vi er ved at lave hele lejligheden om, så tv'et er ikke opgivet men kun udskudt et stykke tid, så vi kan se hvormange kugler der er tilbage på kontoen. 8) Men tak for et ellers godt tilbud.
Har du tilbudt hun får noget tilgengæld for du får dit TV? En omgang message, en ny opvaskemaskine, et barn?:P
Tror vi er oppe på en 6 stykker nu.
12 maj 2010, 10:57
Håber i vender tilbage med jeres erfaringer.. ´Gode OG dårlige...
Straadten skrev:Har netop fået mail om at min ordre er afsendt og at jeg kan forvente levering inden for 1-2 dage. Bliver kontaktet af fragtfirmaetTillykke herfra !![]()
Retardo - du kommer med i min aftenbøn
Håber i vender tilbage med jeres erfaringer.. ´Gode OG dårlige...
12 maj 2010, 11:01
Tusind tak for hjælpen, Retardo.
Jeg har allerede forespugt Joans om mulighederne samt evt. forventet leveringsdato på Samsung UE55C8705.
Er der mange som er interesseret i dette kongefjernsyn i stort format
Glæder mig vildt til at få det og det skal i hvert fald står klart fuldt kalibreret med højtalere og hele svineriet til VM
Jeg har allerede forespugt Joans om mulighederne samt evt. forventet leveringsdato på Samsung UE55C8705.
Er der mange som er interesseret i dette kongefjernsyn i stort format
Glæder mig vildt til at få det og det skal i hvert fald står klart fuldt kalibreret med højtalere og hele svineriet til VM
12 maj 2010, 11:01
Det lyder godt at de første er på vej ud.
Er der nogen af jer der kender en butik i indre kbh eller frederiksberg, hvor man ikke skal betale overpris for nogen HDMI kabler? Skal nemlig have 2 stk, og hvis vi får leveret skærmene idag, så kan det ikke rigtig nåes hvis man bestiller på nettet.
Er der nogen af jer der kender en butik i indre kbh eller frederiksberg, hvor man ikke skal betale overpris for nogen HDMI kabler? Skal nemlig have 2 stk, og hvis vi får leveret skærmene idag, så kan det ikke rigtig nåes hvis man bestiller på nettet.
12 maj 2010, 11:36
@Hammer-Time
Det ku da godt tænkes at jeg ville være interesseret i 55"'eren.
Bare lidt mange penge at smide ud når man kun har set kvaliteten af tv'et i 40". (hvilket IKKE har skuffet
. Jeg tænker på om EDGE LED teknologien har det sværere ved større format...?
DrOhm
Det ku da godt tænkes at jeg ville være interesseret i 55"'eren.
Bare lidt mange penge at smide ud når man kun har set kvaliteten af tv'et i 40". (hvilket IKKE har skuffet
DrOhm
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto