Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Stop nu med de meningsløse citater af købeloven og læs hvad der skrives. Når man melder sig ind i Panasonic Klubben (og køber et TV fra dem!) så giver Panasonic Center dig 30 måneders garanti på dit TV. Det er 6 måneder mere end du får med den 2 årige garanti som Panasonic Danmark stiller ved køb af en dansk Panasonic skærm.

Ja, man har 24 måneders reklamationsret normalt herhjemme, men det er ikke dén vi taler om her. Og de 6 måneder jeg nævner har intet med formodningsregler eller andre tillæg til reklamationsret at gøre.

Når jeg siger at en parallelimporteret skærm derfor ikke kan kvalificere sig til "6 mdr yderligere garanti" så mener jeg naturligvis, at den ikke kan få de 30 måneders garanti, som Panasonic Center tilbyder, selvom man melder sig ind i klubben. Om skærmen så kun er omfattet af reklmationsretten i første omgang, idet den jo er parallelimporteret, gider jeg virkelig ikke diskutere, da det var et tænkt eksempel. Undlad gøre det her til rent ordkløveri.
Af Mothy
har et spørgsmål ang. indgange med fx yousee / Zaptor. jeg kan ikke finde noget billed som viser alle indgange der er på G10'eren, så vil gerne vide om det er muligt at man kan sætte et CA-Modul + kort med fx yousee eller zaptor ? således at man ikke behøver og købe en ekstra boks.

på forhånd tak :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, der er et CI slot med plads til et CA modul og dekoderkort i TVet. Der faktisk et billede af CI slottet - det er det samme billede der viser indgangene på siden af TVet, hvor CI slottet kan skimtes i baggrunden.
Af Mothy
tak for svaret. må nok hellere smutte forbi optikeren inden jeg køber Tv'et 8)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nah, jeg tror Rasmus har brugt en ret stor blændeåbning, så dybdeskarpheden er ikke så høj. Det kan næppe lægges dig til last :)
Af onetime
Hej, og undskyld jeg lige springer lidt ud fra emnet. Men nogle som ved hvilket væg-ophæng der passer til dette tv? For panasonic.dk ved det ikke, eller de kunne ikke fortælle mig målene.
Havde tænkt på et Vogel VFW 065 eller 165, også fræse ud i væggen til kablerne, men kan bare ikke finde et ophæng hvor tv'et sidder helt tæt til væggen. Nogle som ved mere end jeg og panasonic.dk??
Brugeravatar
Af radiomand
Hej onetime

G10 har vesa 300x400 og der skal bruges 8mm bolte/skruer
Af onetime
radiomand skrev:Hej onetime

G10 har vesa 300x400 og der skal bruges 8mm bolte/skruer
MANGE TaK :) Perfekt, så kan jeg snart få mit nye tv i brug. Tak igen :)