Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af BruceLeighton
Er den skyshowtime app ikke bare udviklet/baseret på Peacock(nbcU) ? Hvis ja, så kommer der at gå langtid før det virker ordenligt med ATV4k medmindre man sætter video format til 4k HDR.

Efter 4 år...Med den seneste udgave af peacock app’en virker det med begge match slået til og med video format til 4k SDR dog det er ret buggy, virker første gang når man vælger en DV titel så bagefter får man bare SDR.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
BruceLeighton skrev: 28 nov 2024, 21:32 Er den skyshowtime app ikke bare udviklet/baseret på Peacock(nbcU) ? Hvis ja, så kommer der at gå langtid før det virker ordenligt med ATV4k medmindre man sætter video format til 4k HDR.

Efter 4 år...Med den seneste udgave af peacock app’en virker det med begge match slået til og med video format til 4k SDR dog det er ret buggy, virker første gang når man vælger en DV titel så bagefter får man bare SDR.
Jo det stemmer. Det bekræftede parterne i optakten til lanceringen.
Af Flemming Larsen
Rasmus Larsen skrev: 29 nov 2024, 08:44
aalb1970 skrev: 28 nov 2024, 17:40 Det er lidt svært at blive klog på 4K og HDR. Det er fjernet i Apple TV appen, men virker fint i appen på mit LG C1. Måske et Apple Tv problem?
Virker HDR også hos dig på C1, Anders?
Er ikke Anders. Men har lige prøvet på mit C1, og der skifter det automatisk.
Af aalb1970
Rasmus Larsen skrev: 29 nov 2024, 08:44
aalb1970 skrev: 28 nov 2024, 17:40 Det er lidt svært at blive klog på 4K og HDR. Det er fjernet i Apple TV appen, men virker fint i appen på mit LG C1. Måske et Apple Tv problem?
Virker HDR også hos dig på C1, Anders?
Ja, den skifter automatisk, fx ved afspilning af Star Trek: Strange New Worlds.
Brugeravatar
Af Radiomanden
De må meget gerne hurtigt få fingrene ud fra et vist sted og få det til at virke på alle enheder, det kan ikke være meningen at nogen kan få det og andre ikke kan, andre tjenester har jo ikke problemer med en det.
Af JornH
SkyShowtime reklamerer med The Jackel sendes i 4K, men husker ikke om de skrev noget om HDR… men mon ikke det meste nye sendes mindst i 4K…

Jeg har bogen måske jeg skulle læse den igen…
Senest rettet af JornH 01 dec 2024, 15:53, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Lige i er der jo ikke noget der virker, har da premium abonnement, men det ser bestemt ikke ud til at være 4K, kun 1080, det ser bedre ud på MAX i 4K.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Har forgæves forsøgt at få fyldestgørende svar på 4K HDR probmatikken, med uden held, der er ført flere "samtaler" via Mail, de vil ikke længere, de har lukket sagen.
Håber at Rasmus kan komme videre, samt at andre også vil klage.
Af JornH
Nogen der venter på The Jackal i morgen, kan nu hos SkyShowtime se den anden amerikanske film der også hedder The Jackal imellem tiden, en god film. Men hvornår plejer nye serier at komme på hos SkyShowtime?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Den er fra 1997, der er også en fra 1973.
Af JornH
De to film handler om at slå en eller nogen ihjel, men ellers er det helt forskellige film…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er meget længe siden jeg så den fra 1973, flere årtier.
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 47