Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er for meget nordjyde til at blive imponeret over "ekstra ting", så længe jeg ikke har modtaget hvad jeg har betalt for.

Vedr sony og hvorvidt de har lovet en opdatering, så linkes der til digitalt.tv der henviser til flatpanels' forside.

Vil det sige at sony support "bare" har fortalt til rasmus eller torben at det bliver fikset?

(= Ingen offentlig udmelding...)

O-O
kronholm skrev:Jeg er for meget nordjyde til at blive imponeret over "ekstra ting", så længe jeg ikke har modtaget hvad jeg har betalt for.

Vedr sony og hvorvidt de har lovet en opdatering, så linkes der til digitalt.tv der henviser til flatpanels' forside.

Vil det sige at sony support "bare" har fortalt til rasmus eller torben at det bliver fikset?

(= Ingen offentlig udmelding...)

O-O
Jeg har samme liste med datoer fra Sonys danske afdeling på mail.
Der er kommet en ny liste:
http://www.sony.dk/support/da/content/c ... D-65X8505C

"Vi forbereder derfor en firmwareopdatering for at forbedre den generelle stabilitet og ydeevne af disse TV'er samt for at afhjælpe følgende rapporterede problemer:
◾Reaktionsevnen på IR-fjernbetjeningen
◾Lejlighedsvis sort skærm, når TV'et tændes
◾Lejlighedsvis sort skærm med lyd, når TV'et slukkes
◾Genstart af TV'et under kanalskift

Vi tilstræber at afhjælpe disse problemer i en firmwareopdatering, der skal frigives før den 8. december 2015."

Og:
"Vi tilstræber at implementere USB HDD-optagelse og PIP/PAP-funktioner før den 29. februar 2016. "

Suppleret med lidt løst snik-snak
PBundgaard skrev:Der er kommet en ny liste:

"Vi forbereder derfor en firmwareopdatering for at forbedre den generelle stabilitet og ydeevne af disse TV'er samt for at afhjælpe følgende rapporterede problemer:
◾Reaktionsevnen på IR-fjernbetjeningen
◾Lejlighedsvis sort skærm, når TV'et tændes
◾Lejlighedsvis sort skærm med lyd, når TV'et slukkes
◾Genstart af TV'et under kanalskift

Vi tilstræber at afhjælpe disse problemer i en firmwareopdatering, der skal frigives før den 8. december 2015."

Og:
"Vi tilstræber at implementere USB HDD-optagelse og PIP/PAP-funktioner før den 29. februar 2016. "

Syntes ikke der nævnes de tidligere nævnte fejl på EPG i denne update !:(
Det er sgu rimeligt tyndt af Sony. Listen med tinge der fixes nu i december lyder jo i princippet bare som det der allerede er fixet med den "hemmelige" opdatering, og er i øvrigt ikke noget jeg havde væsentlige problemer med. Man undres over hvor mange folk de egentligt har ansat til denne udvikling når det kan tage så lang tid? Så kompliceret lyder det altså heller ikke at f.eks. kunne optage på HDD.
thg skrev:
PBundgaard skrev:Der er kommet en ny liste:

[BLACK MEDIUM SMALL SQUARE]Reaktionsevnen på IR-fjernbetjeningen
[BLACK MEDIUM SMALL SQUARE]Lejlighedsvis sort skærm, når TV'et tændes
[BLACK MEDIUM SMALL SQUARE]Lejlighedsvis sort skærm med lyd, når TV'et slukkes
[BLACK MEDIUM SMALL SQUARE]Genstart af TV'et under kanalskift

Og:

Syntes ikke der nævnes de tidligere nævnte fejl på EPG i denne update !:(
Det er allerede løst i den opdatering du kan hente på deres hjemmeside. Den er ikke frigivet til OTA update og skal manuelt installeres vha USB. Den har løst blinkende epg for mig.
PBundgaard skrev:Og:

Det er skuffende. Til den tid er Sony's nye tv-skærme jo nærmest på markedet.

Hvad er det mon der er så stor en udfordring for dem? Philips har også Android TV på den 7600, som jeg sidder og tester lige nu, og her virker optagefunktionaliteten helt fint.
Man skulle da næsten forvente at Sony gav alle berørte ejere en form for kompensation i form af en Sony Xperia tablet eller tlf, men måske er det bare mig der har for høje forventninger...
Rasmus Larsen skrev:
PBundgaard skrev:Og:

Det er skuffende. Til den tid er Sony's nye tv-skærme jo nærmest på markedet.

Hvad er det mon der er så stor en udfordring for dem? Philips har også Android TV på den 7600, som jeg sidder og tester lige nu, og her virker optagefunktionaliteten helt fint.
Det kan være nogen kan sende en forespørgsel til deres pr afdeling?
ThomasP123 skrev:Hej, Har netop købt en 55x850. Påtænker at købe en sonos playbar. Men er der nogen der ved om der kommer 5.1 lyd ud gennem spdif stikket?
Det gør der hvis kildematerialet kommer direkte fra TV'et (dvs. apps og TV). Hvis du ser noget fra en HDMI-kilde, så gør der ikke.
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 102