Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ja vanvittig i 2024, at de ikke kan det.

Men syntes mit 3 eksemplar godt kan godkendes ift de to andre jeg havde hjemme.

Den nye opdatering ift Resident Evil 4 remake PS5 Pro ser vanvittig godt ud.

En grund til at gennemføre det igen :)
Rasmus Larsen skrev: 11 nov 2024, 10:31 No Man's Sky er blevet optimeret til PS5 Pro:

"PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR) allows for incredible upscaling to provide crisp 4K resolution at 60fps. No Man’s Sky will also be an early supporter of 8k resolution, with the universe looking incredible in 8K at 30fps.

As well as a much sharper resolution at higher framerates, the increased power of the PlayStation 5 Pro has enabled us to ramp up the graphical quality across the board. Players on PlayStation 5 Pro will see improved lighting, with ultra quality reflections and higher quality ambient occlusion in all modes."
https://www.nomanssky.com/2024/11/cross ... -normandy/
Digital Foundry har kigget på No Mans Sky i "8K". Det er opskaleret fra 2700p, så ja højere end 4K (2160p).

Jeg er sikker på, at Sonys nye PSSR opskalering er fin, men der er ikke desto mindre stadig langt til 8K (4320p) native.

Brugeravatar
Af bendix
Sjovt de overhovedet gider at bruge tid på 8K.

Hvordan kan det blive aktuelt , med den deltage grad, man forsøger at opnå på AAA udgivelser? Det er svært at se hvilket publikum der ville vælge at investere i hardware som kan yde i den opløsning med 60fps og op.
For dårligt syntes jeg
Hvorfor skal forbrugerne have to forskellige produkter, med forskellig støj?

Jaja leverings mæssigt osv, men alligevel.

Det er ikke godt nok. Det er en ommer.
Syntes dog at mit 3 eksemplar er bedre end de 2 første uden dog at være perfekt.

Syntes også det bliver lidt bedre, når den er blevet varm..

Så forsvinder noget af Buzzingen etc.
Af Beckham
bendix skrev: 19 nov 2024, 07:43

2 forskellige blæsere benyttes åbenbart.
Det er jo total standard PS5 om igen. Her var det nøjagtig det samme som jeg husker det i forhold til to forskellige blæsere som blev brugt.
Sjovt at Silent Hill 2 også skulle være Pro forbedret, men ikke er det endnu selvom det står inde i PS store!

Silent Hill 2 ser forfordeligt ud. Fik dog pengene tilbage fra PS.

Hmm
Brugeravatar
Af bendix
Playstation Portal fik en opdatering i dag. Man kan nu Claoud game Ps plus Premium kataloget og man behøver derfor ikke en PS5. Efter sigende har de også hævet bitraten på både streaming fra ens PS5 og cloud. Output fra PS5 skulle også have været 59.xx fps og folk der havde meget besvær med at holde det (hakket hvert 12 sekund) ud på Portal fortæller at den nu er i låst 60hz.

Jeg har ikke selv testet det endnu.

Senest rettet af bendix 21 nov 2024, 15:30, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 231