Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Korrekt. Tilbuddet er kun til rådighed via Sky Showtime selv og kun som månedligt abonnement.
Har anmeldt tjenesten på TV2 Play, og oprettet direkte på SKY Showtime.
Senest rettet af Radiomanden 29 okt 2024, 12:20, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Jeg betalte Kr 80/Måned for tjenesten hos TV2, og får så nu premium på SKY Showtime for Kr 64/Måned, det er da en Win Win situation. Det udløber hos TV2 d. 6 November.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Mangler 4K HDR på Startrek info darkness, er der andre der også gør. ? Der faktisk ikke 4K HDR på en eneste af de film der har det.? Har naturligvis Premium abonnement.
Prøvede deres Chat, det var totalt ubrugeligt.
Af JornH
Er der nogen der ved hvad man gør når ens email adresse ikke virker og jeg ønsker at ændre betalings metode..?

Jeg bliver bare ledt til min gl. konto prøver jeg at oprette en ny…
Af JornH
Btw, jeg havde det også hos TV2, men nu har de slettet både den og Play… så vil inden den 9. oprette på ny.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Har du HDR på Showtime på din Nokia boks.?
Af JornH
Ved ikke, jeg har ikke Skyshowtime Premium. Virkede ikke da jeg prøvede at få det igen…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Må vente om andre har det problem, det er noget mystisk, da 4K HDR er OK på andre tjenester.
Af JornH
Nu fik jeg det til at virke ser Bob Marley skrives det er i HDR men hvordan tjekker man det på Nokia boksen?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Du trykker på INFO knappen på TV Remoten, så skulle du se at der står 3840x2160 50Hz HDR på skærmen
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 47