Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af teejay
Mfede skrev:
teejay skrev:
Mfede skrev:Så nåede EG910V ned på 10K: http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... v-55eg910v
TUSIND TAK til Mfede for dette. Jeg købte i weekenden EG910V for 15.099 i Elgiganten. Efter at have læst dit indlæg, var jeg i dag forbi dem og der var ingen brok - jeg fik 5.100,- tilbage :)

Så igen, tak til både dig og andre der gider at rapportere den slags ind!
Hold da op, det er jeg da glad for at høre!
Kan man gøre det i Elgiganten de første 14 dage eller hvordan?
Det var ret ligetil - jeg havde 14 dages returret, så jeg bestilte faktisk et på deres hjemmeside til levering 23.03 bare for en sikkerheds skyld - da det stadig var inden for de 14 dages returret på det første, kunne jeg modtage det billigere og levere det dyre tilbage. Men de håndterede det hele - penge tilbage og hjælp til annullering af ordren på hjemmesiden. Meget positiv oplevelse!
Af Mfede
Burde ikke EG910V ikke erstatte EC930V på siden for købsanbefalinger, når skærmen er nede på den pris, Rasmus? :)
Af Mfede
Klart!
Hvis prisen fortsætter lidt længere ned, begynder OLED jo virkelig at kunne konkurrere i en meget interessant prisklasse.
Af Mfede
Det kommer meget an på, hvor langt væk man sidder fra tv'et og hvor afhængig man er af en bredere betragtningsvinkel.
På min afstand ca. 4,5 meter væk fra tv'et, ville jeg tage Samsung 9505 i 65". på 2,5-3 meter havde jeg nok taget OLED'en.
Af lennon
Tjah, en flad udgave af 65" Samsung 9505 til 20k ville da være nice , men det er jo desværre ikke lige det markedet tilbyder . .
Af flatnesdam
Prisen for 65EF950V hos den finske afdeling af Elgiganten har i flere måneder ligget på 4999 euro (ca. 37.000 kr.), så det er efterhånden svært at se noget tilbud i den pris. Der er nærmere tale om et efterslæb i reguleringen af prisen. Den nye topmodel som er på vej kommer jo til at koste det samme som EF950V gjorde i starten.
Af KBW
De Oled skærme er ikke kr. 40.000 værd endnu!

De må først få styr på de lodrette striber, vignetting, samt skyggedetaljerne (støjen og artifakts).
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 203