Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Lethen
Haft G5 siden det blev lanceret. Ingen problemer overhovedet, glad for det. Kan ikke udtale mig om webOS da vi udelukkende ser gennem ATV.
Brugeravatar
Af Fidoble
Jeg har lige købt et G5 i 65” på tilbud i Power og jeg må sige det er et fedt fjernsyn. Har opgraderet fra et 48” CX, så der er der sket noget. Jeg har dog et spørgsmål til selve ophængningen af fjernsynet med det medfølgende vægophæng. I manualen står der man kan trykke let på skærmen lige der hvor ophænget sidder bagpå. Men er det okay at trykke/presse på fronten af en OLED skærm? Selvom det står i manualen har jeg ikke kunne få mig selv til det 😂
Brugeravatar
Af Radiomanden
jag vil da være meget forsigtig med at trykke på en skærm, på mit tidligere TV kom der desværre et trykmærke efter en aftørring af panelet,
Brugeravatar
Af Søren10
Tillykke med det nye tv. Kan godt forstå, at du ikke ønsker at trykke kraftigt på skærmen. Jeg gjorde 2 ting. For det første fik ophænget lidt silikone, da det gik trægt. Da jeg skubbede skærmen ind mod væggen, skubbede jeg i den øverste kant samtidig med at jeg løftede/skubbede på den nederste. Det skal nok gå 😀
Senest rettet af Søren10 25 jul 2026, 19:12, rettet i alt 1 gang.