Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af disqus_Cr1DFvT0xq
Tak jeg tjekker op på Documentary +.

Nasa??
Det der Nasa er vist noget med det står for National Aeronautics and Space Administration og er vist noget amerikanske rumfartsadministration :)
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja.
Af Tabula Rasa
disqus_Cr1DFvT0xq skrev: 16 maj 2025, 11:34 Tak jeg tjekker op på Documentary +.

Nasa??
Det der Nasa er vist noget med det står for National Aeronautics and Space Administration og er vist noget amerikanske rumfartsadministration :)
Lol….rolig champ! Er svært bekendt med NASA - men synes ikke just der nødvendigvis var en direkte logisk linje mellem trådens ‘gratis tv streaming’ og den amerikanske rumfartsadministration ;)

Men voldfedt, at der findes en streaming-tjeneste relateret til det/dem - kommer jeg til at tjekke ud! Vidste godt de har lavet streams tidligere (live ISS streams eksempelvis), men var ikke bekendt med at der fandtes en decideret app.

Og så lidt. Den linkede side fra Tænk er et par år gammel, og i streamingens verden er det næsten lysår - så der findes nok flere! Er ikke selv bekendt med Documentary+, men ser i udgangspunktet næsten aldrig amerikanske dokumentarer (der er, naturligvis, undtagelser).
Brugeravatar
Af disqus_Cr1DFvT0xq
det er jeg sikker på du ved. Jeg laver gas.
hvem ved ikke hvad nasa er. selv junglestamme kannibaler følger vel med i rumforskning.