Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det lyder jo mærkeligt at den ikke kan findes til ATV, da det er der det skulle virke, men man skal jo nok bruge en ATV boks, er ikke inde i hvordan de bokse virker, men har den på TVet og begge mine Medie bokse F1 TV appen som man nok skal søge efter…
Det er også den jeg har linket til, der står ikke noget om at den også er til ATV.
Vedr. Apple TV, hvis jeg skulle købe en hvilken model skal så bruges for bedst muligt at se F1 i 4K HDR?

Jeg fandt denne her, er det den model?
Vedhæftede filer
IMG_2769.jpeg
IMG_2769.jpeg (409.16 KiB) Vist 1093 gange
JornH skrev: 07 mar 2025, 10:28 Vedr. Apple TV, hvis jeg skulle købe en hvilken model skal så bruges for bedst muligt at se F1 i 4K HDR?

Jeg fandt denne her, er det den model?
Jep, den er fin. Det er 3. generation af Apple TV – pt. den nyeste.

Den findes også i en lidt billigere 3. generation med 64GB lagerplads, men så mister man også LAN-porten og Thread (til fremtidige smart home-løsninger). Jeg synes, at den lille merpris op til 128GB udgaven er godt givet ud.
Det er en 3. generation, så det er den der skal bruges., som det også fremgår af linket til artiklen tidligere her i tråden.
Nu ser jeg lige tiden og ser første løb, inden jeg evt, køber en ATV, kan jo være det ændres så det kan ses på mit TV…

Btw, er måske ikke hjemme den 16. marts, mon det så kan ses forskudt hos F1 TV i 4K? Jeg glemte lige det sendes vist midt om natten…
Nu har jeg bestildt en Apple TV boks, de havde ikke lige den store med 128 GB hjemme, så får den i næste uge, jeg er lige så skør som min bror! :) Han har kun en stor TV pakke for at se F1…
JornH skrev: 07 mar 2025, 14:50 Han har kun en stor TV pakke for at se F1…
Det er da helt unødvendigt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8