11 apr 2024, 17:51

Måske det ville være en bedre ide, at råbe hjemme i egen stue?
Den med at være personlig, er da vist noget DU, om nogen, BURDE kende til!
Også med hensyn til at kalde folk navne og direkte prøve at beordre folk til, hvad de må og ikke må skrive, er helt hen i vejret!
Hvordan kan du påstå, jeg ikke aner en dyt om hvad Elgigantens forsikring dækker?
Jeg må indrømme i dette tilfælde, har jeg kun taget dit ord for det (hvilket naturligvis var en fejl!), da der næsten er garanti for, du smider den ind i hver en tråd, du kan finde, men ellers er alle deres betingelser vel at finde på deres hjemmeside?
At du efter eget udsagn, lige har høvlet Samsung QD OLED, beviser vel ikke andet, end at du er endnu mere OLED-hader, end du er Samsung-elsker?
Man kan omformulere det til, du er inkarneret Samsung-LCD-fanboy!
Hvordan er du kommet på den ide, at jeg er imod Samsung og Elgiganten?
Jeg tror på ingen måde, de er hverken bedre eller dårligere end andre på markedet, men det gør dem ikke til helte i min verden, alligevel henviser jeg gladeligt til dem, hvis de har noget godt at tilbyde, modsat visse andre!
Fordi du har et forbrugsmønster, der hedder minimum 5 timers TV2 News om dagen og der en gang i tidenes morgen var en bruger herinde, der frarådede dig OLED til dit brug (et no name fra Harald Nyborg ville nok være bedre egnet), er ikke ensbetydende med, at andre har et brugsmønster, der ligner dit, ej heller at de har et så ensidigt tankemønster som dig, der på absolut ingen måde kan karakteriseres som værende objektivt!
En person som dig har, efter min mening, ikke noget at gøre på et forum som dette andet end at lege troll!
At du så oven i købet ikke har skyggen af erfaringer med hensyn til TV og lyd, andet end dit eget elskede Samsung, gør det næsten sørgeligt, at du forsøger at rådgive andre.
At jeg har et følge, kommer som en overraskelse, men måske det også blot er en af dine vrangforestillinger, eller der er tale om folk, der også kan se det åbenlyse?