Jeg begyndte at rode og lære lidt engang for 10-15 år siden, havde EyeOne og HCFR software mener jeg.
Bantam herinde, Otto? var også en som bidrog med viden og erfaring engang. Jeg stoppede så læring for en del år siden. Erfaring er nok det samme, læring af nye værktøjer er så det jeg ikke har mere.
Jeg synes stadig af erfaring man skal have øjne for disse detaljer, og ingen i omgangskreds, eller nogen familie medlemmer forstod min interesse, udover mit faglige arbejde indenfor grafisk branche dækkede monitors i det daglige. TV var dem helt uforståeligt, de kendte dog knapperne på deres tv de kunne indstille med

.
Jeg tror stadig at det gælder for en lille procentdel at være af værdi, og for den store målgruppe bare et PR stunt som elektronik forretninger kan tjene lidt ekstra på , på kort arbejdstid

Kunden kan dårligt se forskel fra egne indstilling til den de får fra Power/Elgiganten.
Men jo, har man ingen erfaring, så er tv-kalibrering.dk sikkert det rette sted at få hjælpen og jeg synes egentlig ikke prisen fra idag (direkte køb) og fra dengang der var en anden forum ekspert(Otto) som kørte ud til folk, den pris er tæt på ens? Så tror ingen tjener en formue, når kørsel i hele DK, timer forbrugt og udstyr købt, og så den faglige erfaring/ekspertviden man køber skal gøres op i penge.
Man er i den sidste ende den som skal se på det, og ikke alle andre som mener det ikke gør nogen forskel, så individuelt håndteret