Log ind med sociale netværk
25 feb 2020, 17:07
#310696
hunden skrev: ↑25 feb 2020, 13:47 jEG UNDRER MIG AT MAN HAR HAFT EN AROGANT KUNDECERVISE HOS PHILIPS,Har jeg jo forklaret med at jeg ikke kan undvære Ambilight, det er jo ikke produktet der fejler noget, men deres kundeservice, som de forhåbentlig får styr på, efter alt den kritik
OG SÅ KØBER MAN ET NYT PHILIPS TV,HVAD NU HVIS MAN SKAL BRUGE KUNDECERVISE
IGEN?
Undskyld hr.sveske det forstår jeg ikke.
25 feb 2020, 17:10
#310697
Kritte skrev: ↑25 feb 2020, 11:25for 2 1/2 år siden var OLED trods alt forholdsvis nyt for kundernesvedske skrev: ↑25 feb 2020, 10:26 Ja det undrer også mig, også at man skal helt om til side 80 i manualen før problemet med deep cleanBliver lige nødt til at puste lidt til ilden
bliver nævnt, får 2 1/2 år siden var OLED trodsalt forholdsvis nyt for kunderne- du "svinede" folk til i et indslag, hvor de ikke kunne stave - så husk at læse dine egne indslag igennem
![]()
![]()
![]()
![]()
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto
