Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har læst denne tråd da den rammer plet for mig. Står og overvejer et 75" JU7005 men ser så at 65" KS8005 koster et par tusinde mindre. Som jeg kan forstå på tråden, så er der billedemæssigt stadig de samme udfordringer på de nye 2016 skærme. Skal man så vælge en 75" JU7005 hvis man vil have biografoplevelsen når man ser almindeligt HD Netflix og Viaplay mest fremfor et KS8005 som "kun" er bedre til 4K (HDR)?
Hej drenge

Jeg overvejer at købe en ks8005 '55 til 14.444.
Sidder ca 3m fra skærmen.
Jeg ser almindelig tv via Yousee. Jeg ser mest fodbold og almindelige serier og udsendelser på Discovery, NatGeo osv.

Jeg er nok mest bekymret for, om der er den motionblur når bolden fx i fodbold flytter sig hurtig og om den generelt hakker fx ved en kamp.??

Ser ikke 3D og det interessere mig ikke så meget.

Hvad tænker i, er det en god allaround Tv og kommer jeg til at ærgre mig når jeg ser fodbold og andet de tilbyder via Yousee??

Kan det betale sig?? O_O
Hvorfor mener du at den skal være i '65? Hvad er forskellen ud over størrelsen? Jeg har en gammel 47' nu, så jeg er bange for at det bliver for stort med en '65 og evt kommer til at dominere hele stuen. :o
Jeg har netop erhvervet mig en KS7005 til de 8500 i Bilka, synes ikke jeg kunne retfærdiggøre overfor mig selv at jeg skulle have et 65" med den prisforskel der er, det virker også til at være den perfekte størrelse til min stue! :-) Jeg kunne dog godt tænke mig et link til hvordan jeg indstiller det nogenlunde optimalt? Jeg så formel 1 og var inde og slå spil tilstand til for at jeg overhovedet kunne holde ud at se det, nogen andre forslag? Streamede det godt nok fra min fon kan self også have lidt at sige.