Log ind med sociale netværk

27 maj 2016, 10:28

Ja det tror jeg har ca 3 ugers returet. 
Hvis der dukker en Denon Avr 4200 op på tilbudstorvet til en god pris så sender jeg den nok tilbage.
Synes stadig den har nogle mangler , men er efterhånden blevet mere glad for den.
Den er lidt skrabet ang. Lydprogrammer til lytning af musik .

Hvis der dukker en Denon Avr 4200 op på tilbudstorvet til en god pris så sender jeg den nok tilbage.
Synes stadig den har nogle mangler , men er efterhånden blevet mere glad for den.
Den er lidt skrabet ang. Lydprogrammer til lytning af musik .
LG C4 på vej 
HwQ995C
LG CX 65 Defekt
LG C8 OLED
LG SK9Y
PanasonicUB820
MarantzSR6010
Cambridge 851 W
effektforstærker.
Cambridge CXN musikstreamer
Dali Opticon 6 + Vokal Center
9.1 Atmos

HwQ995C
LG CX 65 Defekt
LG C8 OLED
LG SK9Y
PanasonicUB820
MarantzSR6010
Cambridge 851 W
effektforstærker.
9.1 Atmos
									  27 maj 2016, 10:46

Det er lidt surt du ikke er helt tilfreds med den. Forhåbentlig tager du en beslutning du bliver tilfreds med før returretten udløber 

28 maj 2016, 02:09

Mon ikke, det er fordi, de fleste alligevel ikke bruger al det gejl, og afspiller musikken, som den blev indspillet, med bypass af alle tonejusteringer?

28 maj 2016, 10:38

Jeg spiller altid 2 kanal stereo i Pure og jeg spiller min 2 kanal stereo over min 
Cambridge 651W effektforstærker. med en Nad 1000 S Forforstærker Fra Bluesound Node. 

Yamahas A/V receiver har gode programmer til det, har brugt og synes at det kan løfte lyden i visse tilfælde.
Skal dog sige at jeg nok beholder den fik den til en god pris og er efterhånden ganske glad for den.
Har tidligere skrevet at jeg har hørt Roger Waters The Wall i 2 Timer med Atmos og jeg siger dig det lyder godt. Det har Roger fået mixet godt sammen sikke en Lyd stuen bliver fyldt med.
Købte den jo kun fordi den har muglighed for 9 kanaler med muglighed for Atmos i 4 Lofthøjtaler.
Jeg ser rigtig mange film på Bluray så den er hovedsagelig købt til det formål.

Cambridge 651W effektforstærker. med en Nad 1000 S Forforstærker Fra Bluesound Node.

Yamahas A/V receiver har gode programmer til det, har brugt og synes at det kan løfte lyden i visse tilfælde.
Skal dog sige at jeg nok beholder den fik den til en god pris og er efterhånden ganske glad for den.
Har tidligere skrevet at jeg har hørt Roger Waters The Wall i 2 Timer med Atmos og jeg siger dig det lyder godt. Det har Roger fået mixet godt sammen sikke en Lyd stuen bliver fyldt med.
Købte den jo kun fordi den har muglighed for 9 kanaler med muglighed for Atmos i 4 Lofthøjtaler.
Jeg ser rigtig mange film på Bluray så den er hovedsagelig købt til det formål.
LG C4 på vej 
HwQ995C
LG CX 65 Defekt
LG C8 OLED
LG SK9Y
PanasonicUB820
MarantzSR6010
Cambridge 851 W
effektforstærker.
9.1 Atmos

HwQ995C
LG CX 65 Defekt
LG C8 OLED
LG SK9Y
PanasonicUB820
MarantzSR6010
Cambridge 851 W
effektforstærker.
9.1 Atmos
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto