Moulder skrev:Lige en update.
Jeg fik idag mit tv tilbage fra rep.
De har skiftet panelet, så ikke flere fluer i denne omgang
Jeg hæfter mig dog ved, at de på følgeseddelen skriver dette:
"Panel skiftet på goodwill ifølge aftale med Panasonic - dækkes kun denne ene gang"
Så det er åbenbart ikke noget de bare pr. automatik tager som reklamation
På den anden side, når de nu har skiftet det, så vedgår de jo også at det er en fejl, og det synes svært at se de evt. kan fraskrive sig ansvar, hvis det skulle gå hen og ske igen.
Men dejligt at det er skiftet..
Alt gik smertefrit. Tv'et blev hentet på min adresse d. 15 sep. og blev leveret idag d. 24. sep. pænt indpakket i transportfolie 
Bliver der noget indenfor den nye garanti/reklamationsperiode kontakter du bare sælger igen, og nægter de at modtage reklamationen kører du bare en sag igennem forbrugerklagenævnet.
Har fabrikanterne et problem med det. må de jo bare lære at lave et bedre produkt.
Det farlige for forbrugerne er jo bare om fejlen sker EFTER de 2 år, så er der intet at gøre, og med det rygte eks. Samsung har ville jeg ikke turde at købe deres produkter.
Sådan kan det gå, sagde manden der ikke kunne spå.
http://www.helpeveryday.org/