Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi må bare håbe af OLED kan betales før Peter skal skifte TV... eller at plasma-lagrene ikke er tømte.
Af Bent odense
Torben Rasmussen skrev:Vi må bare håbe af OLED kan betales før Peter skal skifte TV... eller at plasma-lagrene ikke er tømte.
Ja på et tidspunkt så udånder hans tro følge svend. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu er Peter jo ikke alene om at være lidt bekymret for om alteret derhjemme kan holde indtil der findes en værdig afløser. Mit eget TV er der pt. også kun et par modeller der realistisk set kan vælges mellem hvis den skulle vælte på gulvet (altså set med mine kræsne øjne), så den skal helst holde et par år endnu... 8)

Med det sagt, så kan man jo vænne sig til meget og verden overlever nok også plasma's forfald selvom OLED ikke er klar til masseproduktion. Min verden går nok heller ikke under, af at vores reference-TV (endnu engang) udgår.
Arcade_Ninja skrev:@Lefty1

Har aldrig hørt om at GT60 skulle være værre med buzz end så mange andre.
Har i forvejen et gammelt X10 og det buzzer også lidt, kan man vel ikke komme helt uden om med plasma, har bare aldrig generet mig det store.
Desuden vil jeg hente det personligt i en butik tæt på min bopæl, så hvis det skulle gå helt galt, kan de vel gi mig en anden GT60.
Men har som sagt aldrig hørt at det skulle være et særligt problem med GT60, tværtimod har jeg læst mange lovprisninger af det og stort set intet negativt, så er ikke så bange på det område.
Det totalt ligemeget hvor du køber GT når det er et generelt problem.
Så selv om du bytter få du jo bare et andet GT med samme problem.
fredizy skrev:
Lefty1 skrev:
Arcade_Ninja skrev:Det var så det, så skal der købes GT60 før det er for sent!

R.I.P. fantastiske Panasonic plasma, så kan I kalde mig en fanboy eller hvad der nu passer Jer.
Tag lige ud og hør det først.
GT modellen har store problemer med buzz når skærm skifter fra sort til hvid.
Så meget at nogle forhandlere har valgt ikke at føre den i sortiment.

Nogen gange må man bare klø sig i hovedbunden over alle de forskellige rygter der opstår og folk æder råt!

Må man spørger om hvor du har opsnuset denne påstand?
Hos en forhandler.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg noterede mig priserne på dagen, hvor Panasonic meldte sig ud af plasma-tv. Der ser ikke ud til at være sket de store forskydninger endnu. GT60 er steget en lille smule og 50" ST60 er faldet en smule, men ikke betydeligt.

50" VT60 er blevet tre tusind billigere, men jeg tror mest det hænger sammen med en kampagne. Jeg skal nok holde løbende øje og tilføjer løbende til Tilbudsjagten. 50" VT60 er tilføjet i dag:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1320152757