Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu skal tråden ikke udvikle sig til mudderkastning mod andre forhandlere, hvad enten deres metoder er moralske eller ej.
Af Edna
Lux har du links til de tråde som omtaler problemer med denne skærm?

Jeg er klar til at hoppe på dette tilbud - Men vil helst ikke købe katten i sækken!

Iøvrigt ser det ud som et fedt tilbud, godt initiativ!
Af DrRetina
Dr. Retina siger god for supertilbud til brugerne. Så er den vist ikke længere. :D
Af abagnale
Kanon tilbud I har fået stablet på benene her. Jeg har været bruger på sitet i en måned siden og skal have skiftet mit beo mx4200 ud, så dette tilbud lokker en del....

Hvad angår de utaknemmelige, så kan jeg slet ikke forstå hvordan de overhovedet kan tillade sig at skrive noget lignende. Flatpanels.dk gør det kun for at hjælpe brugerne og hele sitet Flatpanels.dk handler jo netop ikke om provision, men om hjælp til forvirrede fladskærmskøbere som mig :)
Af Lux
Hi Edna

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=381973
http://www.minhembio.com/forum/index.ph ... pic=129667

Man skal et pænt stykke hen i trådene for at nå frem til disse tilsyneladende problemer.
Der er også mange glade købere iblandt, og som en eler anden nævner et sted, er det jo nok mest folk med problemer, der brokker sig, mens resten læner sig tilbage og nyder nyerhvervelsen..
Skal dog ikke selv nyde noget af at anbefale til svigerslænget, før man kan være nogenlunde sikker på undgå disse ting.

Prismæssigt ser det jo ud til at være et godt tilbud, hvis man ellers er "fanget" af det danske prisniveau ;)
Af Edna
Pyyyha - Det var en lang tråd på AVForum, tak for linket!

Det ser ud til at det er de to store modeller som har (haft?) problemer - mens der er bred enighed om at 37" udgaven er framragende.

Så nok snak - Jeg har lige bestilt 37" udgaven til mit HTPC setup så må vi se om den kan leve op til alle de gode anmeldelser 8)

1080P 1:1 Pixel mapping here I come!
Af flydedokken
Er der nogen der har købt dette sharps tv i nærheden af Aalborg?

Ville gerne se tv'et i brug, før jeg køber det.
Og er ikke interesseret i at køre helt til sjælland ved geco for at se det!
Af Kaipay
Jeg er interesseret i 37" udgaven, men vil også gerne se det "live" før jeg springer på tilbuddet. Er der nogle som har dette tv, som bor i nærheden af Odder ved Århus, eller er der nogle som ved om der er en butik som har det stående, så jeg kan se det.
Af Jørn Jerow
Jeg har set både 37" og 46" udgaverne i HiFi-klubben på Åboulevarden i Kbh. De er begge ret overbevisende, måske har klubben dem i Aalborg.
Jeg har nu bestilt 46" udgaven hos Geco.
Brugeravatar
Af Cagra
Jørn Jerow skrev:Jeg har set både 37" og 46" udgaverne i HiFi-klubben på Åboulevarden i Kbh. De er begge ret overbevisende, måske har klubben dem i Aalborg.
Jeg har nu bestilt 46" udgaven hos Geco.
Hvornår har du set et 37" på Åbouldevarden. jeg var derude i Tirsdag i sidste uge, og der var ikke noget (dog var der en tom plads ved siden af 46"'eren)

-> Rasmus:
Hva siger Geco ang leveringstid ?
Af flemse
Jeg bestilte hos licotronic i sidste uge og vil selvfølgelig gerne spare de 1000 kr. Jeg har ikke fået leveret endnu (måske i næste uge) :(( og derfor heller ikke betalt.
Jeg kan ikke finde licotronics leveringsbestemmelser nogen steder.
Kan man godt afbestille og så bestille hos Geco i stedet
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Så længe du ikke har smidt nogen penge på bordet, så kan du afbestille.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12