Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
Alene baseret på Panasonics gode ry og rygte og historie for at lave rigtig fornuftige plasma-skærme, ikke mindst i "prisbasker-segmentet", ville jeg ikke tøve med at vælge C3'eren.

Og igen: Udover MPEG-4, DVB-C/T m.v. er specifikationer ikke noget, man bør hæfte sig ved.
Af PeterD
Igen kan jeg kun tilslutte mig edinger's kommentar.

HVIS du først vil beslutte dig i købsøjeblikket, så vil f.eks. Elgigantens sælgere, gøre ALT for at du skal vælge et tv fra koreanske LG/Samsung, da butikken blandt andet får størst avance på disse 2 mærker. (Det er en uskreven regel)

Så spørger du en sælger om det skal være Samsung, LG eller Panasonic, vil sælgeren selvfølgelig sælge den skærm firmaet tjener mest på, og det er de koreanske mærker.

Panasonic C3 vil være det bedste valg og her får du mest billedkvalitet for pengene.

Ikke at LG/Samsung er dårlige, men når det hander om billedkvalitet er det svært at få et bedre pris/kvalitet pr. krone, med Panasonic's skærme.
Af grauen
Det er super gode råd, man får med sig her på siden :)

Efter lidt kiggen i nogle af de andre forum, og fundet frem til at Panasonics G20 model, bliver rost ret meget!

Får man meget mere for pengene ved, at betale 1000 kr. mere for en G20'er end en C3'er?

http://www.jaman.dk/product.asp?product=1176
Af grauen
Nu er jeg som tidligere nævnt, ret ny indenfor det tekniske område af dette.

Så hvad er forskellen på dette, og på C3'eren?

For kan se at den ligger i et prisleje hvor jeg godt lige kan være med :)