23 mar 2011, 22:28
Man kan godt transportere et plasma-tv liggende, hvis man er meget påpasselig med ikke at give det et kraftigt bump. Fragtmænd er per definition aldrig "meget påpasselige", så i hænderne på en fragtmand skal et plasma-tv _altid_ stå op. Sværere er det faktisk ikke. Hvordan dé der myter og vandrehistorier kan blive ved med at leve, selv blandt såkaldte "fagfolk", det er mig en gåde.
Kajs Bodega skrev: Jeg har også altid været overbevist om at Plasma skærme ikke må ligge ned, da gassen derfor kan "sive ud" og dermed ødelægge skærmen? Men det er tilsynladende ikke tilfældet længere..?Det har ALDRIG været tilfældet.
Kajs Bodega skrev: Jeg ved i hvert også, at vi i Føtex altid får vores plasma-skærme leveret og transporteret stående. Om det så er fordi vi tager vores forholdsregler, eller om vi er snotdumme det ved jeg så ikke..Prøv at bestille et spejl, et vindue eller noget som helst andet der indeholder en større glasplade, og se om du får det leveret liggende eller stående.
Man kan godt transportere et plasma-tv liggende, hvis man er meget påpasselig med ikke at give det et kraftigt bump. Fragtmænd er per definition aldrig "meget påpasselige", så i hænderne på en fragtmand skal et plasma-tv _altid_ stå op. Sværere er det faktisk ikke. Hvordan dé der myter og vandrehistorier kan blive ved med at leve, selv blandt såkaldte "fagfolk", det er mig en gåde.
Mvh. Otto