12 jan 2011, 11:40
. vil lige vide om der stadig er lag og alt mulig gøgl galt med det, da jeg selv spiller meget fifa 11
Tonser skrev:- Skriv lige tilbage når du har modtaget det, da jeg har købt et sony tv som jeg skal have byttet og så har jeg tænkt på der her tv!JonathanK skrev:Tillykke med købet, når det engang skerTak tak, jeg står til at modtage det i morgen, så det bliver spændende.
Jeg ville også have valgt C755, hvis det ikke var fordi jeg engang imellem gamer. Jeg valgte dog som sagt hovedsagdeligt C755 fra pga inputlag, hvor de 43ms jeg har læst et sted det har, er bare for meget i forhold til gameing - jeg er nok også lidt kræsen - men jeg er overbevidst om, at jeg kan se sådan noget.
Men jeg er helt sikkert på, at du vil blive glad for C755, for det er et rigtig godt TV.
Jeg håber ikke at jeg kommer til at ligge mærke til inputlag da jeg også har bestilt en PS3 samt Fifa 11 og Gran Turismo 5 hjem, men lad os nu se.
Kan man forresten forestille sig at en firmware-opdatering vil kunne gøre noget ved inputlag problem? Jeg har bl.a. læst at en firmware-optering skulle forbedre 3D funktionen, så spørgsmålet er om de også har gjort noget ved inputlag problemet, og om det i det hele taget er noget de kan gøre noget ved, hvilket jeg dog ikke umiddelbart mener.