Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MadMartigan1978
Ja, bestemt er det til at leve med, jeg jagter nemlig selv U46C7705..

For mig panelet sort ud, på de billeder jeg har set, men på Samsungs hjemmeside, skriver de den er Mystic Brown.

Kan man se det er brunt, hvis lyset falder rigtig på det?
Af Mysen
Den er temmelig sort, selv om der godt kan være et brunt skær i. Desuden virker den bedre bygget med materialer i metal og ikke så meget plastic. Til gengæld er fjernbetjeningen grimmere end den til c8705.
Af lrev
Mysen skrev:Den er temmelig sort, selv om der godt kan være et brunt skær i. Desuden virker den bedre bygget med materialer i metal og ikke så meget plastic. Til gengæld er fjernbetjeningen grimmere end den til c8705.
chok...er du sikker på det?-Jeg var da overbevist om at det var samme remote til de 2 modeller!!
Af Mysen
Nej, det er jeg ikke sikker på faktisk..
Men jeg mener at den "fine" fjernbetjening var forbeholdt c8705 og PSc7705.. Og så er den "rigtig fine" kun til c9005. Beklager, hvis der er forkert. Jeg overvejede selv at købe ue46c7705 for et par måneder siden, men måske husker jeg forkert..?

Edit: Beklager misinfo. Det er 6000 serien og under, der har en anden fjernbetjening. Altså samme fjernbetjening til uexxc7705, uexxc8705 og PSxxc7705. En billigere til alle modeller under og en dyr én med skærm til c9005

Det er forresten ikke ligefrem en suveræn fjernbetjening. Den har god rækkevidde, og alle de funktioner, man har brug for, men det er altså bare plastic, og så kan det godt være lidt svært at ramme de rigtige knapper uden at se ned. Jeg bruger dog den i stedet for min Logitech Harmony One, så helt ringe er den ikke.
Af woergaard
Remoten til C7705 er efter min mening den samme som C8705 og faktisk den pæneste Samsung remote jeg har haft indtil videre. Selvom C9005 er über :)
Af ttkthomsen
Jeg endte med at bestille det over elgigantens hjemmeside da de hverken havde tvet hjemme i slagelse eller næstved ;;) .
Brugeravatar
Af MigSelv
ttkthomsen skrev:Nu er det gamle tv solgt (det lyder forkert om et tv fra 2007 :-)) og jeg må i elgiganten i løbet af ugen og købe 8705 til internetpris, Irev er du helt sikker på at det kan lade sig gøre at bare troppe op og bede om det til internet pris eller?? Jeg skal nemlig have fingerene i sådan en samsung soundbar og havde tænkte mig at gøre det på samme måde.
Ved internet handel hos elgiganten ( internetpris ), er der da mulighed for selvhentning : collect@store kalder de butikken. Udlevering af varer, foregår samme sted som indlevering/reklamation.
Af ttkthomsen
Ved internet handel hos elgiganten ( internetpris ), er der da mulighed for selvhentning : collect@store kalder de butikken. Udlevering af varer, foregår samme sted som indlevering/reklamation.

Det er korrekt med da den eneste mulighed var Fields fravalgte jeg det.
Af ttkthomsen
Droppede elgiganten og købte det igennem tvoutlet.dk der var det 500 kr. billigere og så kunne jeg få det med det samme.

Nu står det så hjemme i stuen og jeg kan godt blive lidt i tvivl om jeg har købt det for stort O_O , tænker det virker mindre når det kommer op på væggen.

Jeg har indstillet det efter Rasmus's testtråd, men jeg syntes man skal vænne sig lidt til billedet det er meget anderledes end på mit gamle plasma tv!
Af Mysen
Sådan tror jeg alle har det første gang, de skal prøve at vænne sig til et LCD billede. Tillykke med skærmen i hvert fald. Mon ikke også du vænner dig til det ;)

Og det med størrelsen...
Jeg kender ikke en eneste, der har tvivlet på, om det var for stort, og ikke sidenhen har vænnet sig til størrelsen, hvorefter man er blevet lettet over, at man ikke valgte en mindre dengang. Du skal nok blive glad for størrelsen.

Jeg kender til gengæld nogen, der havde en 50" panasonic oppe på væggen i godt en uge, inden de valgte den mindre 42" model istedet. Et år efter fortryder de størrelsen og må rykke deres stole tættere på, når de ser film eller serier... -Ikke engang i hd vel at mærke..
Af MadMartigan1978
Tillykke med TVét.

Var det udelukkende designet, der fik dig til at tage 8705?

Har du taget billede af det, du kan smide op et sted? Alle de billeder, der er at finde på nettet, syntes jeg ser så "kunstige" ud.

Mvh. Stig
Af ttkthomsen
Sådan tror jeg alle har det første gang, de skal prøve at vænne sig til et LCD billede. Tillykke med skærmen i hvert fald. Mon ikke også du vænner dig til det

Og det med størrelsen...
Jeg kender ikke en eneste, der har tvivlet på, om det var for stort, og ikke sidenhen har vænnet sig til størrelsen, hvorefter man er blevet lettet over, at man ikke valgte en mindre dengang. Du skal nok blive glad for størrelsen.

Jeg kender til gengæld nogen, der havde en 50" panasonic oppe på væggen i godt en uge, inden de valgte den mindre 42" model istedet. Et år efter fortryder de størrelsen og må rykke deres stole tættere på, når de ser film eller serier... -Ikke engang i hd vel at mærke.

Tak for kommentar og du har sikkert ret. Når jeg tænker over det var det egentlig det samme med det første fladskærmstv.