Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tazzyted
Vi er faktisk oppe i 11 bestillinger nu ifølge Fladskærmsshoppens hjemmeside :) SUPER! lad os håbe det er et godt forhandlingsparameter for Hammer Time, endnu engang godt initiativ
Af berthel
:) Kanon.Tak for det,glæder mig vildt.
Brugeravatar
Af C-TEI
yakken skrev:Lige en kommentar til ordlyden af dette tilbud: Recordere.dk har rettighederne til brugen af ordet "Fælleskøb", så I bedes kalde dette noget andet. Det lyder måske lidt mystisk, men vi tager det ganske alvorligt.

Læs mere om recordere.dk's patent på begrebet her:
http://www.recordere.dk/indhold/templat ... &zoneid=13
Yakken kan du ikke opdatere tråden (Læs dette før du opretter et indlæg), at det er forbudt at kalde det for fælleskøb?

Så kunne vi f.eks. her på FP.dk kalde det GigaKøb, MegaKøb, StorKøb, SammenKøb eller GruppeKøb.
Af mundt
Sweeeeet! Så er rabatten sgu i hus!

Så er det bare at vente....og vente....og vente :(
Brugeravatar
Af C-TEI
Vi kunne også oprette en tråd, hvor man stemmer om vilket et udtryk vi skal bruge til den tid?
Af Mobanet
Har også smidt en bestilling, så nu glæder jeg mig også bare til at modtage det :)
Af FDP
Samkøb er da også ganske sigende.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det her er jo et bredt forum, så vi kan ikke lave forbehold for alle de ting I brugere begiver jer ud i. Der er med garanti en masse andre regler man kan forbryde sig på og dem vil vi heller ikke rådgive om i vores regelsæt.

At I går sammen om at forhandle en rabat er fint, men det har ikke så meget med FP at gøre ud over, at I bruger vores forum til at formidle tilbuddet. Derfor mener jeg heller ikke, at vi bør have guidelines for hvad man ellers kunne kalde et sådant samkøb - så ofte optræder de trods alt heller ikke herinde.
Af Jamsen
Så er der én mere til listen ;) (14 stk) nåede det lige!!

Tror jeg nupper en uges ferie når det lander ;)
Hammer-time fedt initiativ så må vi håbe du får det slim ophæng med til skærmen m.m...
Af Jamsen
yakken skrev:Lige en kommentar til ordlyden af dette tilbud: Recordere.dk har rettighederne til brugen af ordet "Fælleskøb", så I bedes kalde dette noget andet. Det lyder måske lidt mystisk, men vi tager det ganske alvorligt.

Hvordan kan man få rettighed til et dansk ord!?!?! som bliver brugt at flere tusinder mennesker hver dag???!! og ikke er R eller copyright!?!?
Af mhca
Jamsen skrev:
Hvordan kan man få rettighed til et dansk ord!?!?! som bliver brugt at flere tusinder mennesker hver dag???!! og ikke er R eller copyright!?!?
Der står nu, at det er et registreret varemærke. Står i en af de første linier inde fra recorder-linket.

Men ja, jeg synes også, at det er lidt utroligt, da fælleskøb er et ganske almindeligt ord.
Af wendellgee
Jamsen skrev:

Slap af med de ? og !... Selvfølgelig kan fp som et privat foretagende bestemme hvilke retningslinjer der gælder for deres forum herunder sprogbrug. De kunne også vælge at indlæg der indeholder bogstavet e var ulovlige, det er i princippet samme sag og de retningslinjer man skriver under på, når man opretter sig som bruger...
Brugeravatar
Af C-TEI
Jeg synes det er fair nok at recordere.dk har noget de kalder fælleskøb. Hvorfor ikke bare lade dem have dette for sig selv nu når de går så meget op i det. Men også fordi de har et link på deres front side som siger fælleskøb. Men som yakken også siger, at FP tager det meget alvorligt, så synes jeg vi skal respektere det selvfølgelig.
Af Poppe
Så hoppede jeg også på legen...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9