26 okt 2010, 14:23

Syntes ikke jeg kan se noget sted på min skærm det gaber ved glasset.

Steen Bay skrev:En garntråd, YOU MUST BE JOKINGChrisJJ skrev:Måske det kunne forebygges ved at udfylde omtalte "gab på hele 1mm" med f.eks. en garntråd af passende tykkelse?nemopilot skrev:Jeg Har selv købt en 42SL8500 desværre hos Getmore der nu er sat ud af spillet af Told&Skat. Efter 3 måneder var glasset støvet til på bagsiden og da LG ikke supporterer Getmore eller slutbruger til produkter købt hos dem, ja så var der for mig ikke andre muligheder end at tage sagen i egen hånd.Meget fint, men kunne du ikke lige skrive hvordan du har afhjulpet problemet, bare for god ordens skyld
Som tidligere Radio&TV reparatør har jeg ved dette forløb kunnet konstatere en designfejl i apparatet.Skumlisterne henholdsvis ved glas samt LCD panelet slutter ikke tæt der er et gab på hele 1 mm. hele vejen rundt, så der vil uværgelig komme støv ind i samtlige SL8500 der er produceret og solgt.
For brugt købere er det således et TV man skal gå udenom, og til alle der nu sidder med denne model er der så kun reklamation tilbage.
Problemet kan dog løses hvilket jeg nu har erfaret mht. til min egen.
Venlig hilsen
Ham den anden
LG C3 77” * ATV4K (2022) * Oppo BDP-103D * NAD C 3050 LE * Pro-Ject CLASSIC Evo * Buchardt S400 MKII * Buchardt SUB10 (soon) * Roon Nucleus One (soon)

Ham den anden
LG C3 77” * ATV4K (2022) * Oppo BDP-103D * NAD C 3050 LE * Pro-Ject CLASSIC Evo * Buchardt S400 MKII * Buchardt SUB10 (soon) * Roon Nucleus One (soon)