Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dMITIj
Weeee damn bare det var mig :) der er godt nok længe til mandag ml 17-21 hehe PUHAAAA :p

Hvad siger den i de spil du har afprøvet den i? er der ghost osv? og hvilke spil drejer det sig om? 8)
Af hnm123
dMITIj skrev:Weeee damn bare det var mig :) der er godt nok længe til mandag ml 17-21 hehe PUHAAAA :p

Hvad siger den i de spil du har afprøvet den i? er der ghost osv? og hvilke spil drejer det sig om? 8)
Jeps det er nice :)

Jeg har kun prøvet den i "Company of Heroes" og det er jo ikke lige
et FPS spil. Men der har intet været i den.

Det ser bare for vildt ud :p
Det ser fedt ud når granaterne regner ned og kugler flyver.
Af PowerJ
Jeg har testet min skærm i HALO og lidt CS 1.6 Jeg har et 7900GT i min spand, jeg kan ikke se nogen trailing. Det er vildt fedt at game i 16:9 format, glæd jer til det ;)

billedekvalitet er rigtig sprød (kanon farve gengivelse) jeg er mere end tilfreds, jeg er glad for at jeg sendte den ViewSonic VX2025wm retur
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er et TN panel uanset hvad de skriver. Det er forhandlerne selv der indtaster de oplysninger du ser på edbpriser, så forvent ikke 100% korrekte oplysninger.
Af dMITIj
Mjello all.

Ja så blev det min tur til at modtage en DELL 2007WFP.
jeg har lige afprøvet CS:S og CS 1.6 og kan ikke fremprovokere nogen forrm for ghost,tailing osv. kan kun klart anbefale denne skærm den styre MAX :s
Af Tony
dMITIj skrev:Mjello all.

Ja så blev det min tur til at modtage en DELL 2007WFP.
jeg har lige afprøvet CS:S og CS 1.6 og kan ikke fremprovokere nogen forrm for ghost,tailing osv. kan kun klart anbefale denne skærm den styre MAX :s
Vi er enige om det er denne du taler om: http://accessories.euro.dell.com/sna/Pr ... &sku=59201
ik? Og som også er listed med følgende info:
Response time / Brightness / Contrast Ratio : 16ms / 300cd/m2 / 800:1, korrekt?

Jeg er nemlig såå tæt på selv at bestille den... Eller ik lige den, samme model bare ikke i 16:9 (jeg bestiller 2 af de almindelige 20" :p) så jeg vil bare være helt sikker på det er et godt køb når man f.eks. som jeg står og gerne vil spille både counter strike og battlefield...

Anyway, for lige at vende tilbage til det oprindelige spørgsmål, så er jeg i samme situation. Jeg skal bruge en ny skærm (omkring de 20") og den skal være god til spil og ikke koste over 4000kr.

Glæder mig til at høre fra jer!
Af Tony
Ja, og så selvfølgelig alle der har nogle idéer hører jeg meget gerne fra! 8)
Af dMITIj
Hey Tony.

Jo det er den skærm jeg tænker på den er super nice og er over alt forventning :)
jeg har prøvet en samsung 940BF men retuneret den da jeg kunne se ghost / slør. så jeg var også "lidt" skæptisk med denne dejlige DELL men ja den er bare for lækker! og det virker bare og sikken en oplevelse at spille i 1680x1050 O_O
Af Tony
Tak for det hurtige svar.

Det er interessant at du siger skærmen er så lækker og hurtig osv (:)) da flatpanels' eget review ikke taler så højt om skærmen: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... tart_from=&

Det er mest dette der bekymrer mig en lille smule:
Responstiden er ikke så hurtig som man kunne ønske sig til brug ved hurtige first person shooters, men til personer med moderate krav til hastigheden, vil skærmen kunne levere varen i de fleste spil.
-Og især når du siger den er alt hvad du kunne ønske dig, så kommer jeg i tvivl. Hvilke spil har du prøvet den i indtil videre?
Af dMITIj
Hmm jeg kan intet ane overhovdet når det gælder ghosting,tailing osv. osv.
jeg har kun afprøvet skærmen i CS:S og CS 1.6 so far :p uden nogen form for noget som helst af alt det "grimme" :)
men har tænkt lidt på om jeg skulle instalere Quake4,CoD2, DOOM3 men nu vil jeg lige vende mig til skærmen først :)
men du skal huske at DELL prisen gælder kun til 27/9-06 :s
Af Tony
dMITIj skrev:men du skal huske at DELL prisen gælder kun til 27/9-06 :s
Ja lige præcis, hvilket er grunden til jeg må beslutte mig her og nu :((
Af Tony
dMITIj skrev:Hmm jeg kan intet ane overhovdet når det gælder ghosting,tailing osv. osv.
jeg har kun afprøvet skærmen i CS:S og CS 1.6 so far :p uden nogen form for noget som helst af alt det "grimme" :)
men har tænkt lidt på om jeg skulle instalere Quake4,CoD2, DOOM3 men nu vil jeg lige vende mig til skærmen først :)
men du skal huske at DELL prisen gælder kun til 27/9-06 :s
Btw, hvordan er du som spiller? Er du typen der "presser" dit hardware til det yderste, for det ville jo være perfekt hvis det var tilfældet :D

Du ville gøre mig en stor tjeneste lige at afprøve skærmen i quake eller doom som du nævnte (B
Af dMITIj
hehe
ja det vil jeg mene jeg er, jeg har alt på high i CS:S og i opløsningen 1680x1050 skærmen er tilsluttet DVI indgangen :) og som du kan se neden for (computer spec) har jeg en comp der kan trække det meste :)