15 mar 2010, 13:38
Igen, så husk på, at denne afstemning kun er repræsentativ for vore brugere. Det er ikke nogen hemmelighed, at vi længe har skulle lede efter det bedste billede til prisen blandt plasma-skærme, så derfor har de fleste også fået en dertilhørende købsanbefaling med i dén retning. Det vil naturligvis præge statistikken. Hvis du lavede den samme afstemning i et forum et bredere forum, så ville fordelingen nok vælte ret meget i retning af LCD med CCFL.
Du kan bruge denne afstemning til at besvare spørgsmålet: Hvad vælger TV-entusiasterne når de køber TV.
Jeg har lavet tråden sticky. Desværre betyder det også, at tråden måske bliver lidt mere anonym oppe i toppen af TV-sektionen, men det må vi lige se på. Den ryger jo alligevel i toppen af "seneste"-sektionen hver gang der skrives i den.
Jeg har LX5090 hvis nogen skulle være i tvivl...
Du kan bruge denne afstemning til at besvare spørgsmålet: Hvad vælger TV-entusiasterne når de køber TV.
Jeg har lavet tråden sticky. Desværre betyder det også, at tråden måske bliver lidt mere anonym oppe i toppen af TV-sektionen, men det må vi lige se på. Den ryger jo alligevel i toppen af "seneste"-sektionen hver gang der skrives i den.
Jeg har LX5090 hvis nogen skulle være i tvivl...