Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Blomsterpigen
Jeg nærmer mig en beslutning, men har nu fået flere spørgsmål, som jeg vil holde inde i tråden her, da I kender min problemstilling. Jeg har for kort tid siden købt en AGK Easy Grabber, som jeg ville bruge den meget omdiskuterede PC til at overspille nogle personlige optagelser på videobånd og audiobånd med. Jeg tog i Bilka for at have et sted at begynde med at undersøge de forslag I flinke mennesker kom med, før jeg går mere seriøst til værks i Sony, Expert og Fona (stadig kun for at kigge på modeller og spørge om råd).

En hjælpsom kvindelig sælger i Bilka foreslog, at jeg købte et stereo anlæg i stedet for hjemmebigraf til at optage mine LP'er gennem, men der var ingen af modellerne i Bilka, som havde en AV indgang, hvilket heller ikke havde min interesse. Men da jeg kom hjem, kiggede jeg bag på min gamle JVC PC-X500 CD afspiller med tape recorder, og den har AV udgang. Vil jeg kunne overføre audiobånd fra denne JVC til min PC eller skal det også gå gennem en forstærker?