Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg tror bare siden er lavet for at komme højt op i Googles søgemaskine på et tidligt stadie. Der var visse forhandlere der gjorde det samme dengang rygterne omkring B9000 kom frem.

C9000 lander først engang i den tidlige sommer, så jeg tror ikke vi skal lægge for meget i forhandlere der lister den allerede nu.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
hvornår kommer din første test af et 3D tv? og får du mulighed for at gå i detaljer omkring formatet altså anvendelighed for lysforhold og vinkler iforhold til skærmen...?
Af RauNe
Tror i fjernsynene er klar til det nye signal i 2012?
Af FRB
Er der nogen, der kender til målene på de her tv? Selvfølgelig afhænger det er antal " men specielt tykkelsen tænker jeg på.
Af Notional
Indledende anmeldelse af 46C8000 serien oversat fra italiensk (menu i højre side):

http://translate.google.de/translate?u= ... =&ie=UTF-8

Det ser ydermere ud som om, at priserne ryder én klasse ned. Dvs. at C7000 prisættes som B6000, C8000 som B7000 og jeg tror at C9000 vil prissættes lidt over B8000 (B8500 vel). Det bliver fantastisk!

Lige en anmeldelse til, dog ikke EU model (inkluderer billede af fjernbetjeningen til C8000):
http://asia.cnet.com/reviews/home_av/tv ... 315,00.htm
Af Notional
Jeg fandt lige denne youtube video af 55C7000 tv'et, hvor de kigger lidt på mulighederne i det, inkl 3D. Ydermere ser man også den nye fjernbejtening til 7 og 8000 serien (som der er linket billede af tidligere)

I England burde tv'et komme engang i April (sikkert inkl. C8000).

http://www.youtube.com/watch?v=ihNqj5Zd ... tube_gdata
Af Sopasam
Ser også meget gerne en test af Samsung C8000 LED serien - helst 46". Gerne supleret med om Samsung har et fornuftigt bud på lyd hertil (pakkeløsning), da der jo næppe skal forventes nogen speciel god lyd i TV'et.
Af Larsdk
Kan snrt ikke vente mere på deres plasma skærm. Sad igår og då film på mit midlertidige prosonic lcd 32" :( og det er bare ikke det samme.
Af Bohn
Hey Rasmus

Jeg købte i December et Samsung 50" B855,, det hyler også som de fleste andre har oplevet - Samsung prestige service har været ude og sætte 4 gummidutter i bagbeklædningen,, uden effekt.

Derfor tænker jeg på om det skal/kan byttes til f.eks. et Samsung plasma C7005.

Kunne være rart med en test af dette,
(C8005 plasma først kommer meget senere).

Modsvare C7005 - 855'eren idag, eller er det c8005 der modsvare det??

C8005:
Calibration mode
WiFi (indbygget)

C7005 & 855:
ingen Calibration mode
ikke WiFi indbygget

Tak for en kanon side (B

Hygge
Kim
Af Larsdk
Bohn skrev:Hey Rasmus

Jeg købte i December et Samsung 50" B855,, det hyler også som de fleste andre har oplevet - Samsung prestige service har været ude og sætte 4 gummidutter i bagbeklædningen,, uden effekt.

Derfor tænker jeg på om det skal/kan byttes til f.eks. et Samsung plasma C7005.

Kunne være rart med en test af dette,
(C8005 plasma først kommer meget senere).

Modsvare C7005 - 855'eren idag, eller er det c8005 der modsvare det??

C8005:
Calibration mode
WiFi (indbygget)

C7005 & 855:
ingen Calibration mode
ikke WiFi indbygget

Tak for en kanon side (B

Hygge
Kim
Hej Bohn

Jeg har haft samme skærm og samme problem. Jeg tog kontakt til Samsung og fik lavet en RMA og min skærm blev så hentet og fik så nogle papir på den er hentet og venter nu bare på den nye model kommer :) skal selv have en C7005.

Købte min hos hifi-klubben på Frederiksberg. Kan dog snart ikke vente mere :(
Af FRB
Hvornår fanden kommer du skide skærme?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21