Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sten
Jeg har som tidligere nævnt også gode erfaringer med www.justbuyit.dk

Købte en LG'er hos dem for ca. 30 dage siden (kr. 6.500) og fik kr. 500 i rabat på mit glatte ansigt. :)
Opgaven er jo også, Vivi, at få dem talt ned i pris iht. fælleskøbet, - ellers giver det jo ingen mening, og så kan det godt være, at de på hjemmesiden er "megadyre", som du kalder det.
Det skal også nævnes, at jeg aldrig har haft bøvl med omtalte hjemmeside, og så er der også en form for tryghedsgaranti, som SteffenH netop har været inde på.
Omskrevet - det kan ikke skade at spørge ... ;)
Blot et tip!
Af Marqzen
Uanset hvad kan det ikke skade at spørge.
Af Marqzen
amarone skrev:Tja, nu er den i hvert fald nede i 8.059 (inkl. fragt) - "fælles-køb" eller ej O_O

http://getmore.dk/køb-lg-42sl8000-billi ... 210_p.html
Stort. Jeg har det sådan at en samkøb skal i hvertfald have prisen 500,- mindre end det billigste man ellers kan få. Og med getmores nye pris er det nok ikke så sandsynligt.
Af Vivi
SteffenH skrev:Hej Vivi.

Lige til at starte med så har jeg ingen forbindelse til justbuyit overhovedet.

At du siger at deres pris på det fælleskøb recordere har lavet, er meget høj er meget muligt, men jeg vil gerne se dig finde en dansk/nordisk model til meget under 10.000kr ? Sider som Cinemagic og Redcoon kører europæiske modeller.
Det er meget muligt at der ikke er nogen forskel på TV'et, det skal jeg ikke kunne sige, men en nordisk model har 2 års garanti og 100% pixel garanti. Disse garantier er ikke omfattet EU modeller.
Ja og så er man ovre spekulationerne om det nu også virker korrekt når man får det, og evt vil virke korrekt frem i tiden. :)

Bare lidt småting der i sidste ende gjorde at jeg gerne betalte de sidste penge for at få et dansk TV hvor jeg er garanteret at det virker, så jeg hoppede på recorderes fælleskøb.
Det skal lige siges at en 2. omgang af det fælleskøb er igang derinde, så man kan stadig bestille igennem dem.

MVH
Steffen
Så vidt jeg kan se er den de har hos Sekvencia også en nordisk model? Sekvencia har en LG shop in Shop - jeg ved ikke om det siger noget om hvorvidt der er "rigtig" LG garanti på deres modeller og deres samarbejde med LG?

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl. Det er bestemt ikke Tv køb jeg gør mig i til daglig :)
Af Vivi
Sten skrev:Jeg har som tidligere nævnt også gode erfaringer med www.justbuyit.dk

Købte en LG'er hos dem for ca. 30 dage siden (kr. 6.500) og fik kr. 500 i rabat på mit glatte ansigt. :)
Opgaven er jo også, Vivi, at få dem talt ned i pris iht. fælleskøbet, - ellers giver det jo ingen mening, og så kan det godt være, at de på hjemmesiden er "megadyre", som du kalder det.
Det skal også nævnes, at jeg aldrig har haft bøvl med omtalte hjemmeside, og så er der også en form for tryghedsgaranti, som SteffenH netop har været inde på.
Omskrevet - det kan ikke skade at spørge ... ;)
Blot et tip!
Helt sikkert - det er også det jeg har skrevet tidligere, lad os endelig spørge nogle forskellige. Men jeg tvivler bare at man får 2000 kr rabat pr. tv, når man ikke engang har fået det på Recorders, som trods alt har købt 20.

Og jeg er også helt enig i at service er en vigtig ting. Det er derfor jeg ikke vil købe noget som helst hos Getmore over 300 kr. Jeg har sendt en strømforsyning til rep. hos dem i juli måned, og har stadig ikke hørt noget fra dem!
Af jbartens
Redcoon siger at deres SL8500 har mpeg 4 på DVB-C men at deres SL8000 kun har Mpeg4 på DVB-T

Så taget i betragtning af justbuyit.dk's pris. Så tror jeg at jeg slår til hos justbuyit... leveriing hdmi og ophæng.. plus 100% sikkerhed på DVB-C tuneren og garantien....
Af Sten
Enig mht. Getmore! Glem alt om dem!
Jeg har forsøgt at få dem i tale mht. at få afklaret, hvorvidt et af deres TV var forsynet med de tunere, jeg havde behov for. Tilbagemeldingen var; Det kunne de ikke hjælpe mig med!!!

Jeg mener, at det omtalte fælleskøb (SL8500) på www.recordere var inkl. vægophæng, HDMI kabel og en ting mere. Men jeg kan tage fejl.
Af jbplum
Inden folk går helt amok over det Fælleskøb hos recordere.dk, så vær lige opmærksom på, at samme _danske_ model kan købes hos danske onlineforhandlere til omtrent samme pris.

F.eks: http://www.elcity.dk/shop/lg-42sl8500-1460p.html

Og det er vel at mærke inden, vi har forsøgt at presse prisen ned med argumentet om, at vi er mange, som er interesserede i et gruppekøb.

Jeg tror stadig, vi kan gøre det billigere, end Fælleskøbet hos recordere.dk og få et tv på samme vilkår.

jbplum
Af Vivi
Sten skrev:Ja, og hos www.elcity.dk er SL8500 billigere end SL8000! :o

Interessant!!! ;)
Det er det også hos Sekvencia.
Af jbplum
Sekvencia sælger dog europæiske modeller, har de svaret mig. :(

Hvis man går ind under sl8500's specifikationer på deres side, står der også "DVB-T MPEG 4 (HD), DVB-C MPEG2", hvilket ikke lover for godt.

Jeg synes, det ser ud til, det kun er de danske forhandlere, som fører det de modeller, vi er ude efter, så hvis vi skal stable et gruppekøb på benene, vil jeg umiddelbart mene, vi skal gå efter en dansk forhandler.

jbplum
Af Vivi
jbplum skrev:Sekvencia sælger dog europæiske modeller, har de svaret mig. :(

Hvis man går ind under sl8500's specifikationer på deres side, står der også "DVB-T MPEG 4 (HD), DVB-C MPEG2", hvilket ikke lover for godt.

Jeg synes, det ser ud til, det kun er de danske forhandlere, som fører det de modeller, vi er ude efter, så hvis vi skal stable et gruppekøb på benene, vil jeg umiddelbart mene, vi skal gå efter en dansk forhandler.

jbplum
Ok.
Hvordan er det nu lige det der med at der skal være en bestemt slags kortlæser i selve tv'et - eller at det kan man få? Sådan noget Boxer noget - I fona prøvede de at bilde mig ind at det var meget meget vigtigt (ikke at jeg har Boxer ,men måske får man det en dag).
Jeg har bare yousee lige pt, som det skal spille med.

Kontakter du en dansk forhandler?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8