Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af truehorses
helt enig....

man skal virkelig provokere eller have helt sindsyge indstilling på sit 2009 LG tv....

Og har man provokeret taler vi om 10-15 sekunder.....og jeg mener virkelig provokeret...Fuldt blus og en menu stående åben længe

Enig i at står et Pana G10 og et LG50PS7000 ved siden af hinanden - begge indstillet optimalt til rummet vinder Panaen på bedste billede
( score 90 -87 - ud af 100(Pio) Hjemme i stuen vil du hverdag kunne glæde dig over design og et supert tv......
Af TYBO
Jeg har lige købt et LG 50PS8000 i dag.
Af abemand666
Hej,

Jeg overvejer også et 50PS8000, men har kun set den med "Indigo Blue" kant i DK indtil videre. Nogen der ved on det er den eneste farve den findes i? Hvis man kigger på LG's danske hjemmeside ser det ud til at være med klar kant.

På forhånd tak.
Af Ramuchamp
Det er skam med klar kant, men den lyser så blåt op når du trykker på fjernbetjenningen :).. (Ekvivalenten til den velkendte konstant lysende råde prik - bortset fra den kun lyser når man "beder" fjernsynet om noget - i stedet for den røde konstante)

Er i hvertfald sådan jeg har forstået det :)
Af therunemeister
Mht. til IR, så er der ingen tvivl om at der er for meget IR på PS8000(også ved fornuftige indstillinger, men det er jo bare et trade-off. Alle TV har deres små åndsvage fejl som man bare må leve med. G10 støjer, og hvide elementer vibrerer/blinker. Tilgengæld er sortniveauet godt. PS8000 har tilgengæld fantastiske in-your-face farver og er helt støjfrit, og ingen blinken. Desuden er PS8000 bedre når rummet er lyst end G10 (mere lysstærkt, og bedre opfattet sort og kontrast).
Én ting mht. til IR på PS8000. Jeg har ikke oplevet noget IR der ikke forsvandt i samme sekund jeg har tændt for color wash. Det tager kun et par sekunder at rense det fuldstændigt væk...hvis der endeligt skulle være noget.

Det er et nørde tv. Mange indstillingsmuligheder, og det skal plejes konstant, men det er en del af charmen.