Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af jenstm
O'Brian: Jeg har købt det gennem min forhandlerkonsulent som køber direkte igennem en af de største danske grossister. Mere kan jeg ikke sige. Men ellers kan jeg anbefale licotronic som jeg tidligere har handlet hos. Super service og til at handle lidt med. De har præcis samme varer som jeg lige har købt.

Bojoe: Rent gæt, så vil jeg tro at det ikke kan læse NTFS ligesom ps3 heller ikke kan. Så en fat32 burde ikke være noget problem. Jeg skal nok teste når jeg modtager det.
Af tcf
Jeg bruger en fra I/O mega, prestige 250GB, virker helt efter bogen. TV´et opdager disken, som så formateres, og derefter hastigheds testes, vola så er du klar! Men disken kan kun bruges sammen med det TV, du har konfigureret den til, dette p.g.a kopi beskyttelse.
Af casiraghi
hensu skrev:Jeg har set dette på e-bay
http://cgi.ebay.com/Samsung-UN55C8000-5 ... 45f2dda702
Kan nogen hjølpe mig, måske virker det ikke her hjemme.
Jeg har ellers bestilt et i fona, syns sku samsung er lidt for langsome med at komme ud med dette produkt.

Hjælp
det virker ikke herhjemme, er en USA model 240hz .. herhjemme er det 200 hz

se evt. her for et bedre tilbud:

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... c&start=80

/m
Af hensu
Jeg takker for det, men jeg vil godt ha det 55"
Af casiraghi
hensu skrev:Jeg takker for det, men jeg vil godt ha det 55"
Er også et link til et 55" i den samme tråd :)
Af ekrogh
retardo skrev:Det lyder godt med 2 klar allerede.

Jeg har lavet en aftale med fladskæmsshoppen, og de har derfor opsat en hjemmeside til os der ønsker at benytte dette tilbud. I går derfor ind på denne side og bestiller fladskærmen, og når vi er nået op på 10stykker eller mere, så bestiller de skærmene hjem fra deres lager, hvorefter leveringen finder sted. De har på nuværende tidspunkt 50stk på lager som kan leveres hurtigt

http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1136

Efter i har bestilt dette tv og betalt for det, så skriv venligst i denne tråd så vi kan holde styr på hvor mange der har benyttet sig af tilbudet.
Jeg har i dag også bestilt 1 stk. Jeg glæder mig til at høre om jeres erfaringer, når I har prøvet dette fjernsyn.
Brugeravatar
Af KristofferA
Så C8000 i dag med 3D og det så da ok ud. Jeg synes bare at 3D er stressende på en 46" skærm. Det fungerer fint i biffen synes jeg, men som sagt knap så godt på en tv skærm.
Af Bone
Hvordan ser det egentlig ud med nogen test her på FP? Synes at have læst der skulle være noget på vej?
Af lennon
KristofferA skrev:Så C8000 i dag med 3D og det så da ok ud. Jeg synes bare at 3D er stressende på en 46" skærm. Det fungerer fint i biffen synes jeg, men som sagt knap så godt på en tv skærm.
Jo større skærm jo bedre , - og allerhelst plasma ( indtil videre)
Af Kjang
Den fedeste skærm jeg nogensinde har haft, har haft nogle stykker.
Helt klart pengene værd, tv guiden virker hurtigt, super billede og kanont design. Hvad mere kan man forvente?

Dog er der en ting der genere mig, når man går ind i kanalguiden, skulle der komme et live billede af den kanal man står på, i venstre hjørne.

Men på mit, er der bare et sort billede med sådan en hvid load ring, der kommer aldrig noget billede. Virker det hos jer andre?
Af Captain Awesome
Anmeldelse af C8705 og landskamp imorgen, man kan da ikke andet end at glæde sig... og derudover bliver det SOLSKIN. Fantastisk :D
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21