Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kasperand
martin.v skrev:Nu skal jeg ned og hente mit nye 50" i hifiklubben i morgen, og da jeg selv vil lave et vægbelsg så den kommer tæt på væggen, vil jeg høre om der er nogle krav til hvor meget luft den skal have mellem bagbeklædningen og væggen for den kan komme af med varmen osv?

Er godt nok også spændt på hvad støjniveuet er på den O-O
Ligeså snart du har pakket den ud og ladt den køre 2min så skriv lige om der støj ;)
Af Jeden
martin.v Jeg vil også rigtig gerne vide om der er støj på dit.
Af kasperand
Tror lidt det her tv lider af at det kun er dem med problemer der melder sig på banen? :s

Så nemlig inde på avforums at 200 havde stemt på at det larmede meget, mens 200 havde stemt det ikke gjorde også lå der selvfølgelig lidt mellem.
Af jbplum
Hvis nu vi finder ud af, at problemerne med "børnesygdommene" (læs: støjen) er løst, er der så nogen, som er friske på, at forsøge at stable et gruppekøb på benene?

Det lader til at flere i denne tråd er interesseret i at købe dette tv, og der har også tidligere været stor interesse for et Fælleskøb på recordere.dk. Det gik dog i vasken, fordi "tovholderen" pludselig købte et andet fjernsyn og meldte sig ud af projektet.

jbplum
Af kasperand
jbplum skrev:Hvis nu vi finder ud af, at problemerne med "børnesygdommene" (læs: støjen) er løst, er der så nogen, som er friske på, at forsøge at stable et gruppekøb på benene?

Det lader til at flere i denne tråd er interesseret i at købe dette tv, og der har også tidligere været stor interesse for et Fælleskøb på recordere.dk. Det gik dog i vasken, fordi "tovholderen" pludselig købte et andet fjernsyn og meldte sig ud af projektet.

jbplum
Ville være en god idé venter dog stadigvæk på respons fra martin.v :)
Af martin.v
Så har jeg fået tv'et op og hænge og rodet lidt med det..
Ang støjen fra det kan man hvis man muter den godt høre den summen fra 3m afstand, men sys med alm tv kiggeri ligger jeg ikke mærke til det fra den afstand, men sætter man tekst-tv på kan jeg godt ane lyden, om det genere mig er lidt svært og sige da jeg slvfølgelig ligger mærke til det når jeg ved den er der :-) så er det jo lige hvor meget støj man vil tillade..
Men overvejer og kontakte samsung bare for og høre hvad de siger til det..

MEn udover det er det indtil videre et dejligt tv :-)
Af jbplum
martin.v skrev:Så har jeg fået tv'et op og hænge og rodet lidt med det..
Ang støjen fra det kan man hvis man muter den godt høre den summen fra 3m afstand, men sys med alm tv kiggeri ligger jeg ikke mærke til det fra den afstand, men sætter man tekst-tv på kan jeg godt ane lyden, om det genere mig er lidt svært og sige da jeg slvfølgelig ligger mærke til det når jeg ved den er der :-) så er det jo lige hvor meget støj man vil tillade..

Tak for info. Hvornår er dit tv produceret?

jbplum
Af lennon
Mit gæt er, at Samsung IKKE har fundet en løsning, - hverken i produktion eller rep. Og at der isoleret set sagtens kan forekomme nogle TV, som dybest set ikke larmer, - samtidigt med at de enkelte slutbrugere har forskellig hørelse og stuemiljø.Jeg overvejer selv at købe det, - og læner mig i så fald op ad de 14 dages returret .

Jeg tror forøvrigt ikke på at man finder en butik/leverandør, som er interesseret i at gå ind i et Fælleskøb på denne model . Og man får under ingen omstændigheder prisen ned i nærheden af Redcoons netpris på Samsung850
Af jbplum
lennon skrev:Mit gæt er, at Samsung IKKE har fundet en løsning, - hverken i produktion eller rep. Og at der isoleret set sagtens kan forekomme nogle TV, som dybest set ikke larmer, - samtidigt med at de enkelte slutbrugere har forskellig hørelse og stuemiljø.Jeg overvejer selv at købe det, - og læner mig i så fald op ad de 14 dages returret .

Jeg tror forøvrigt ikke på at man finder en butik/leverandør, som er interesseret i at gå ind i et Fælleskøb på denne model . Og man får under ingen omstændigheder prisen ned i nærheden af Redcoons netpris på Samsung850
Med hvilke begrundelse tror du, de IKKE har fikset problemet endnu? Det lyder ikke som om, martin.v's tv har støjproblemet udover, hvad man kan forvente et plasma-tv har. Desuden har vi ikke hørt fra CarlErik, som også har købt de seneste dage.

Angående gruppekøb så er det måske ikke helt fair at sammenligne med prisen på B850, idet man her ikke får Prestige Service med i købet. Om man mener, den er den ekstra pris værd, er jo op til den enkelte. Med et problembarn som dette tv tror jeg nødigt, jeg ville undvære den...

jbplum
Af kasperand
jbplum skrev:
lennon skrev:Mit gæt er, at Samsung IKKE har fundet en løsning, - hverken i produktion eller rep. Og at der isoleret set sagtens kan forekomme nogle TV, som dybest set ikke larmer, - samtidigt med at de enkelte slutbrugere har forskellig hørelse og stuemiljø.Jeg overvejer selv at købe det, - og læner mig i så fald op ad de 14 dages returret .

Med hvilke begrundelse tror du, de IKKE har fikset problemet endnu? Det lyder ikke som om, martin.v's tv har støjproblemet udover, hvad man kan forvente et plasma-tv har. Desuden har vi ikke hørt fra CarlErik, som også har købt de seneste dage.

Angående gruppekøb så er det måske ikke helt fair at sammenligne med prisen på B850, idet man her ikke får Prestige Service med i købet. Om man mener, den er den ekstra pris værd, er jo op til den enkelte. Med et problembarn som dette tv tror jeg nødigt, jeg ville undvære den...

jbplum
Tjek forrige side der skriver han at det larmer...
Af jbplum
kasperand skrev:
jbplum skrev:

jbplum
Tjek forrige side der skriver han at det larmer...
Hverken martin.v eller CarlErik har skrevet, hvornår deres tv er produceret. Det var det, jeg, måske lidt uklart, hentydede til. Det kan være væsentlig info, hvis CarlErik har modtaget et tv, som er produceret FØR oktober, og martin.v's er produceret i oktober eller senere...
Af JesperSkovby
lennon skrev:Jeg tror forøvrigt ikke på at man finder en butik/leverandør, som er interesseret i at gå ind i et Fælleskøb på denne model . Og man får under ingen omstændigheder prisen ned i nærheden af Redcoons netpris på Samsung850
Hvad koster det hos Redcoon? Hos Sunaudio.dk har de lige nu 50" til 12.995, synes ikke jeg har kunne finde det billigere...
Af jbplum
JesperSkovby skrev:
lennon skrev:Jeg tror forøvrigt ikke på at man finder en butik/leverandør, som er interesseret i at gå ind i et Fælleskøb på denne model . Og man får under ingen omstændigheder prisen ned i nærheden af Redcoons netpris på Samsung850
Hvad koster det hos Redcoon? Hos Sunaudio.dk har de lige nu 50" til 12.995, synes ikke jeg har kunne finde det billigere...
Man sammenligner æbler med pærer. Lennon henviser til prisen på B850, som er billigere, men ikke har Prestige Service. Jeg har heller ikke set B855 billigere end hos sunaudio.dk, som så til gengæld bliver omtalt i mindre flatterende vendinger i en anden tråd på dette site (Brugeranmeldelser -> "En glad mand").

jbplum
Af martin.v
jbplum skrev:
martin.v skrev:Så har jeg fået tv'et op og hænge og rodet lidt med det..

Tak for info. Hvornår er dit tv produceret?

jbplum
Fik ikke kigget på det inden jeg hængte det op, og nu når det hænger der med alle kabler sluttet til er det ikke lige sådan og komme til og kigge bagpå når man er selv - men skal nok gøre et forsøg :-)
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 28