Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
LG kører en Superbowl reklame for OLED i USA i år, siger de.

Den instrueres af Ridley Scott og sønnike Jake Scott. De to er rimelig meget oppe og køre, lyder det til :) De sammenligner den med Apple's 1984 reklame.

Fra pressemeddelelsen:
“When I first saw OLED TV’s, I was mesmerized by its staggering picture quality,” said Ridley Scott. “With 1984, audiences were introduced to a technological advancement that promised to change everything,” said Jake. “I see a similar kind of disruption with LG OLED TV.”
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der kommer en ny "Signature"-serie af high-end produkter på CES her i starten af januar, bekræfter LG. Den vil indeholde OLED tv-skærme, køleskabe, vaskemaskiner og luftrensere til at starte med.

Sneak peak her: http://www.lg.com/global/lgsignature/pc ... aser1.html

Der blev også sendt en teaser-video ud, som sidenhen er fjernet. Her så man den her OLED-skærm:
Vedhæftede filer
lg-teaser.0.0.jpg
lg-teaser.0.0.jpg (97.61 KiB) Vist 23940 gange
Af jensholm
Kan man forvente at 2015-modellerne falder i pris de næste måneder når de nu fortsætter i 2016 også som lower-end OLED tv ift. de nye 2016-modeller? Overvejer JU7005, men tror jeg går for meget op i sortniveau (fx clouding), så tror jeg venter til et 1080p OLED i stedet for 4K LCD (selvom jeg da godt gad 4K Netflix :) )
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg tror de falder, men LG sagde til mig på CES, at grunden til at priserne i Danmark er noget højere end i andre regioner er, at de simpelthen ikke kan få leveringer nok. Norden nedprioriteres ift. bl.a. USA og UK, når der sendes leveringer fra Korea.

Hvor meget vil du give? Deres flade HD OLED var jo nede på 8000 kroner, så vidt jeg husker, i forbindelse med åbningen af nye Power og Elgiganten-butikker. Men vær opmærksom på, at 1080p OLED stadig har nogle af de problemer med tint, som folk klager over, og der er vist ikke udsigt til nye HD OLED-modeller.
Af eSkovgaard
Så sørgeligt med den høje pris på LG OLED 4K i Danmark...

Holder stadig et skarpt øje på LG 55EF950V. I Danmark koster den 37.000 ,- hvorimod i England/UK kan den erhverves til 'sølle' 22.000 ,-....
Af Turbo
Vil en Engelsk version af LG 55EF950V virke i Danmark?

Iflg. Pricerunnig koster det stadig 38k i Danmark - man kan jo selv køre frem og tilbage og stadig spare en hulen masse penge.
Af steen6400
Og 65" til knap 30k :(

Edit: ups, det var en brugt :s
Af Simon R.
... og det koster 30.000 norske = 23.500 danske i Elgiganten i Norge, og det samme i Sverige. Hvad f*nden sker der for de danske priser?
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 203