Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dsdsdk
et 7900gtx skulle sagtens trække BF2. Mit 7900GT klarer det i 1920/1200 med enten 2x/4xAA, alt på High.

3dmark05 reference = 11400 point.

COD2 kører også rigtig fint, dog skal man ikke kaste smoke og løbe ind i det. Så galt er det dog heller ikke.
Brugeravatar
Af melen
dsdsdk skrev:et 7900gtx skulle sagtens trække BF2. Mit 7900GT klarer det i 1920/1200 med enten 2x/4xAA, alt på High.

3dmark05 reference = 11400 point.

COD2 kører også rigtig fint, dog skal man ikke kaste smoke og løbe ind i det. Så galt er det dog heller ikke.
Du må da have overclocket dit kort for vildt siden du får så meget i 3dmark05. Den plejer normalt at ligge omkring 7-8000 uden overclockning ??
Af korben
Jeg fik min Dell UltraSharpâ„¢ 2007WFP 20.1" Widescreen LCD i går. Og nu har jeg brugt den ca. 5 timer.

´Lige nu må jeg sige at det er nogle af de bedste penge jeg har brugt i langt tid. damn det er nice og spille WOW i 1600x1050 wide. Nu har jeg jo plads til alle de ting jeg vil se. Jeg har ikke set så meget som en pixel fejl og den har en cool menu. Jeg var ikke klar over at den havde Picture in picture og Picture by picture men det er jo bare et dejligt + når man ser det i menu'en..

Jeg er gået fra en Sony SDM-HS74P 17" som jeg syntes var en super nice monitor som jeg brugte meget til spil og photoshop. Jeg var lidt bange for om denne monitor kunne gøre det lige så godt som min Sony. Som det er nu så er det ikke et problem på nogle måder..

Jeg har et PowerColor X800GT 256MB grafikort i og jeg syntes at det ser ud til at køre ok. Men jeg har ikke kørt så mange spil endnu. ( men det er jo ikke denne monitors skyld hvis jeg ikke får fps nok) men pt ser det ikke ud til at være et problem..

Så alt ialt så er jeg meget glad og jeg må sige at DELL har en super service.
Af -Jones-
Ja, så er skærmen (2007wfp) modtaget og sat til. Jeg har ikke de store erfaringer at sammenligne med, men jeg må indrømme, at jeg indtil videre er yders tilfreds og meget positivt overrasket.

Nåja, ingen pixelfejl er jo en herlig konstatering :)
Brugeravatar
Af nuxx
levering på torsdag ^_^, jeg er spændt og utålmodig...
Af skovsborg
Hvad så!

Får vi nogle dugfriske meninger med de nye skærme ? :p
Brugeravatar
Af nuxx
skovsborg skrev:Får vi nogle dugfriske meninger med de nye skærme ? :p
Jaja... et par dage! ::l
Af Pedersen
jow kan du da godt få :D har haft min skærm i en uge nu, og har spillet halflife 2, Counter-strike source, day of defeat source, call of duty 2 og age of empires 3 i højste opløsning og med alt på high, uden noget ghost overhovedet. (B Har fået en A02 så de problemer der var med A01 er blevet fixet nu :)

Bare fyr løs hvis i vil vide mere...
...nå ja, igen pixelfejl 8)
Af Wired
Pedersen skrev: ...nå ja, igen pixelfejl 8)
Går ud fra at du mener ingen pixelfejl! :p

2007 eller 2407?
Af Pedersen
Wired skrev:
Pedersen skrev: ...nå ja, igen pixelfejl 8)
Går ud fra at du mener ingen pixelfejl! :p

2007 eller 2407?
HAHA :D self..... INGEN pixelfejl :P Det er en 2007 jeg har fået.
Af SLL
Tillykke med jeres nye DELL skærme, I wish I had one too... 2407..... O_O

hehe ;)
Af skovsborg
Fik min Dell 24" ind af døren igår. Den skærm er bare for fed! Lidt dyr men helt klart pengene værd!

Har spillet BF2 og CS:S i 1920x1200 med et 7900GTX kort fra MSI og det køre bare utrolig godt. Giver spillene en hel anden oplevelse, når man spiller i wide.

Der er ingen pixelfejl eller banding. Og er med Rev. A02.
Vil ALDRIG gå tilbage til 4:3 igen eller til en mindre skærm!

At den også pynter på skrivebordet er jo bare et ekstra plus.
Af Kehler
er det mon stadig muligt at deltage i fælleshandel ?
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 20