Så nærmer vi os søndag aften og vi er pt oppe på 8 bestillinger. Det ser jo fornuftig ud, med hensyn til at vi får dem bestilt hjem i morgen tidlig, idet Fladskærmsshoppen lovede at de ville hente de 10 stk hjem til en pris for os a kr. 22.500,00, når der var indløbet 6-7 bestillinger. Men det vil jo være en god forhandlingsposition hvis jeg imorgen tidlig tilmed kunne fremvise 10 bestillinger og dermed ville vores pris også være sikret på kr. 22.500,00.
Med hensyn til levering må jeg give dressah ret i at jeg (eller Fladskærmsshoppen for den sags skyld) selvfølgelig ikke kan love 100 pct. sikkert at tv'et bliver leveret i uge 21. Det er klart forventningen og som sagt muligvis før. Der bliver leveret i henhold til hvornår ordret er indgivet, så hvis man er interesseret skal man ikke vente - vi nærmer os jo meget hastigt de magiske 10 stk.
Jeg tager en snak med Fladsskærmsshopen imorgen med hensyn til lidt goodies, men vi har allerede fået kr. 2.500,00 i rabat, men omvendt lægger vi også kr. 225.000 i butikken !!!!!
Fladskærmsshoppen har ikke lovet os noget ekstra, men jeg skal gøre alt hvad jeg kan og vil prioritere ultra slim vægbeslag højest, som jeg fornemmer de fleste vil have fingrene i alligevel. Alternativt usb dongle eller briller.
Endnu engang vil jeg lige give dressah ret i at det drejer sig om at dette enestående tv står klart til VM

selvom det er meget svært at vente blot en uge, når man nu har besluttet sig for købet.