Log ind med sociale netværk
08 maj 2010, 12:10
Så har C8000 local dimming og er du UDEN de artefakter (LED bånd) som andre Local Dimming skærme har? 
08 maj 2010, 12:13
Hejsa.
Er spændt på at høre hvad du syntes om 3D
jeg så det kort på en Samsung udstilling i HongKong for 1 mdr. siden og syntes umiddelbart det virkede over alt forventning.
Er spændt på at høre hvad du syntes om 3D
jeg så det kort på en Samsung udstilling i HongKong for 1 mdr. siden og syntes umiddelbart det virkede over alt forventning.
tcf skrev:Hej, noget negativt? Ikke meget, har ikke prøvet 3D endnu, da jeg endu ikke har nogle briller, jeg skulle få et par om ca. en uge, om det bliver positivt eller ej?
08 maj 2010, 17:35
Et fælleskøb på de nye Samsung ville godt nok ikke være dårligt. Det burde være muligt at få prisen lidt længere ned end de 16k hvis vi er en del der er interesseret. Kan folk ikke skrive herinde hvis det er noget de kunne være interesseret i?
OG hvis så falder over et sted hvor vi kan alle gøre en god handel, så kom på banen med det:)
OG hvis så falder over et sted hvor vi kan alle gøre en god handel, så kom på banen med det:)
08 maj 2010, 20:28
det er klart mange ville være interesseret i en god handel, men det skal være meget mere konkret fremlagt. der skal være en person der står for alt kontakt med en forhandler, som kan håndtere vores efterspørgsel plus at den samme person skal stå for kontakten til dem der gerne vil have en skærm.. ..jeg vil også mene det skulle gå ind under en anden tråd end denne.
Jeg er selv helt varm på ideen og hvis folk er klar så er jeg selv villig for at undersøge mulighederne.
Jeg er selv helt varm på ideen og hvis folk er klar så er jeg selv villig for at undersøge mulighederne.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto