Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mundt
@kjang

interessant :-) Hvor er det igennem? Jeg er interesseret...
Brugeravatar
Af KristofferA
Så har C8000 local dimming og er du UDEN de artefakter (LED bånd) som andre Local Dimming skærme har? :o
Af FDP
Hejsa.
Er spændt på at høre hvad du syntes om 3D
jeg så det kort på en Samsung udstilling i HongKong for 1 mdr. siden og syntes umiddelbart det virkede over alt forventning.
tcf skrev:Hej, noget negativt? Ikke meget, har ikke prøvet 3D endnu, da jeg endu ikke har nogle briller, jeg skulle få et par om ca. en uge, om det bliver positivt eller ej? :)
Af retardo
Efterhånden som folk får opdrevet nogen gode priser på Samsung modellerne, kan vi så ikek få dem til at poste priserne, levering, samt hvilken butik i denne tråd. Kunne være klasse?:)
Af Edeling
Retardo:

Godt forslag.

Hvad med at få taget initiativ til noget Samsung fælleskøb med store kvantumsrabatter?
Af kmp
Fladskærmsshoppen
skiver ved køb v 20 stk er prisen på 8705 46 164495,-
Af Edeling
Ahh - det kan vist ikke passe med kr. 164.495,- - havde håbet på rabat og ikke en strafpris...
Af retardo
Et fælleskøb på de nye Samsung ville godt nok ikke være dårligt. Det burde være muligt at få prisen lidt længere ned end de 16k hvis vi er en del der er interesseret. Kan folk ikke skrive herinde hvis det er noget de kunne være interesseret i?

OG hvis så falder over et sted hvor vi kan alle gøre en god handel, så kom på banen med det:)
Af noxity
Edeling skrev:Ahh - det kan vist ikke passe med kr. 164.495,- - havde håbet på rabat og ikke en strafpris...
Tror der er tale om strafporto fra Post Danmark ;)
Af FDP
Ja med køb af eks. 20 stk burde man kunne opnå en væsentlig rabat....så vi skal nok have en god forhandler på banen.
Af casiraghi
FDP skrev:Ja med køb af eks. 20 stk burde man kunne opnå en væsentlig rabat....så vi skal nok have en god forhandler på banen.
Jeg er klar på et 46" c8705 :D
Af RuneBoa
Jeg er også på et 46" 8705 hvis det bliver udbudt til en god pris O_O
Af akanhjo
det er klart mange ville være interesseret i en god handel, men det skal være meget mere konkret fremlagt. der skal være en person der står for alt kontakt med en forhandler, som kan håndtere vores efterspørgsel plus at den samme person skal stå for kontakten til dem der gerne vil have en skærm.. ..jeg vil også mene det skulle gå ind under en anden tråd end denne.
Jeg er selv helt varm på ideen og hvis folk er klar så er jeg selv villig for at undersøge mulighederne.
Af boh7100
RuneBoa skrev:Jeg er også på et 46" 8705 hvis det bliver udbudt til en god pris O_O
Er evt. også interesseret hvis prisen samt kommende test fra Rasmus er ok. 8)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 21