11 jan 2016, 12:17
Alternativt, kan du kigge på MrMC (XBMC/Kodi til 6 dollars uden phyton-pirateri-add-ons), hvor jeg mener der også er et direkte HDhomerun plugin.......!?! Er dog ikke sikker på det!
Det er det jeg bruger pt. men Kodi Conflence skin er bare ikke særligt flot i en ATV4 sammenhæng!
Jazzperson skrev:Ok, ja så har du nok ret i at getchannels skal have de præcise data for at finde "Tv-pakkerne"!
Kanalsøgningen sker lige netop i Channels App'en, ligesom at app'en også er istand til at opdatere firmwaren på din HDhomerun. Mig orienteret bliver kanallister og indstillinger ikke bliver gemt på HDHomeRun'en (det troede jeg også først). Den er bare et dumt stykke hardware forbundet til netværket. Som grundregel skal man finde og indstille alle kanaler på hver eneste enhed der skal bruge HDhomerun'en. Desværre er der hverken mulighed for manuelt at indstille QAM, frekvens eller symbolrate i Channels, men udelukkende en automatisk søgning og valg af TV-provider (ved ikke hvilken indflydelse sidstnævnte har).
Hvis nogen ved at jeg ikke har ret i overstående, så korriger mig endelig!
Glæder mig over at der er endnu én fra samme antenneforening med samme projekt. Lad mig endelig høre om det fungerer for dig, og hvordan du i så fald har gjort
Alternativt, kan du kigge på MrMC (XBMC/Kodi til 6 dollars uden phyton-pirateri-add-ons), hvor jeg mener der også er et direkte HDhomerun plugin.......!?! Er dog ikke sikker på det!
Det er det jeg bruger pt. men Kodi Conflence skin er bare ikke særligt flot i en ATV4 sammenhæng!
iblopper.bubble-logger.com
- Arduino Fermentation Logger for HomeBrewers!
- Arduino Fermentation Logger for HomeBrewers!