Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
Helt enig, afledte events op til butiksåbninger hos konkurrenten :) Det lyder fair nok.

Vi skal bare glæde os over de forretninger som ikke er nye, gør et nummer ud af og konkurrere med de andre når de har sådanne dage. Det er jo det som giver den gode pris på en Philips OLED , dog ældre model.
Af DemonTwisterz
Coolsmarti skrev:Man skal være varsom. Jeg købte mit A1 på Singles Day i Elgiganten. Det var hverken billigere til Power's åbning i Lyngby, eller nogen steder til Black Friday.
C8 ryger ikke længere ned til BF eller Singles day, det er jeg ret overbevist om. 8888 er en virkelig god pris og jeg tror vi skal ind i år 2019 før den pris bliver matchet på den model. Om ikke andet bliver Singles Day priserne også afsløret på fredag, og så er det jo bare at gå ned og bytte hvis man er blevet snydt.
Brugeravatar
Af DaneLaw
Ville umiddelbart også mene at vi ikke ser C8 til lignende niveauer under BF 2018 som tilfældet af 8888, trods alt C modellen men på den anden led, vi taler 100 stk. I Holbæk afd. og vi er oppe i nogle antal hvor man kan anfægte selve happening/promoverings-øjemed og om det reelt er tabsgivende, trods alt godt 25% under det nuværende prisniveau så kan skam godt være vi ser andre forhandlere prissætte C8 mellem 9 -10k iforbindelse med SD & BF, men man trækker godt nok på smilebåndet af TV segmentets msrp-niveauer. O_O kan ikke være meget de sælger i de første måneder af deres release år..
Pudsigt at Power i deres katalog kalder E8 LGs [topmodel] da Power som bekendt også forhandler W8, nu hvor G sign. er undladt.
Af Asimuh
Så fik jeg hentet mit 55 " C8 fra Holbæk, endte med at betale 9188 kr., da sælgeren mente at jeg havde taget et tv, som var kalibreret.

Har på fornemmelsen at de kun havde kalibreret C8'er, og kalibreringens omkostning kom oveni afhængig af hvad de enkelte var villige for at betale. I mit tilfælde 300 kr.

Anyway super service fra Power, der hjælp med at bære mit tv 300 meter frem til min bil.

Der var ikke ret meget kø og OLED tv var langt fra udsolgt, når jeg forlod butik kl. 09.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Kunne man ikke bare argumentere for, at man ikke ville betale for kalibreringen? Den er ikke de 300 kr. værd alligevel.
Brugeravatar
Af bbplayer
Tillykke med købet, da var jo en super pris, og synd power skal tage bundefange folk på den måde, den kasse kunne være åbnet af helt andre årsager end det han sagde, så check den ordentligt, og skal den tilbage, så husk at få de 300kr retur for så er det jo ikke mere samme skærm du får, og du sagde jo du ikke ville have det.

Helt sikkert en af årets gode tilbud.
Af Asimuh
Tak.

Kassen er ikke åbnet.

Der sidder en mærkat på (vist fra LG?), hvor der står Prime og under det Calibrated. Ifølge sælgeren, så er det kalibreret udgave af C8.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
LG sælger ikke forkalibrerede versioner af deres TV, så hvis den er kalibreret, så har Power haft den åben.
Af Coolsmarti
De forsøger at tjene penge hvor de kan. :) Jeg var også meget bestemt da jeg hentede mit A1 i Elgiganten, der fangede han ret hurtigt, at han ikke ville få meget ud af at forsøge at sælge mig et LG istedet :D
Brugeravatar
Af bbplayer
Her næsten 16:30, så kan man stadig se C8 være til salg i avisen :) Så kunne man jo næsten have nået det uden at være i kø derude. Nogen som ved hvor meget kø der er?
Brugeravatar
Af bbplayer
Asimuh skrev:Det burde jeg nok have gjort. Blev nok bondefanget, men så er I andre advaret. :)
Hvorfor ikke klage over det? Det er jo direkte løgn, og hvorfor skal du bondefanges? Evt. ring til kundeservice, så overfører de penge tilbage, uden du skal derned og tale med en sælger igen, som forsøger at bilde dig noget ind. Det er rigtig dårligt af power, og det må de da rette op på.
Af Esben T
Hentede også en C8’er i morges (var sgu noget af et arbejde at få den med tilbage til Kbh i en Peugeot 106), der ville han også gerne prakke mig alt muligt på men sagde nej tak. Da vi så bliver fulgt hen for at finde tv’et har de kun de kalibrerede stående og sælgeren snakker med en kollega og siger han ikke var god nok til at sælge, og spørger om vi skal tage et udefra lageret hvortil han siger at vi bare skal tage et kalibreret uden at betale for det.
Har fået sat det op nu og er indtil videre tilfreds, kommer fra et 65” pana ex700. Skal dog lige have tjekket om der er et eller andet slået til som ikke bør være det, virker lidt som om det “hakker” lidt i billedet.
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 203