Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

Jeg har ikke undertekster på de to afsnit af National Geographics jeg har set - til gengæld har jeg engelske undertekster på The Mandalorian, og jeg HAR sat min profil til “dansk” - er der andre steder jeg skal indstille ?
Nå,
fandt en indstilling hvor kvalitets niveau kan ændres , fra 4.2GB/timen til SD 0,6GB/timen. under Appindstillinger på pc, altså. Har stadig ikke prøvet tv, det er "auto" slukket så jeg venter bare, og gider ikke prøve før, når pc virker.

lort er, jeg har auto-genereret en mega lang kode på konto, så den skal jeg sidde og sætte ind på tv , øv :)
Af en eller anden grund får jeg ikke Atmos , men kun DD+ 5.1 når jeg afspiller fra mit Sony AF8 tv (benytter ARC til reciever)
Under info står der dog også kun 5.1 lyd
Virker fint fra Apple TV 4K hvor der på samme materiale står Atmos lyd.

Men måske understøtter Disney+ ikke Atmos fra Android Tv ???

Edit: Ok fandt lige dette så er ikke den eneste
https://community.sony.dk/t5/android-tv ... -p/3699583
lunddal skrev: 15 sep 2020, 13:33 Nu ved jeg ikke, hvad du ser på, men der burde være et sted, hvor du kan vælge undertekster.

Der er danske (og mange andre) undertekster på The Mandalorian.
Aha, man skal indstille sprog IMENS man afspiller en titel, ikke før!
Det hjalp gevaldigt ;)
Mit LG C6 rapporterer app tilgængelig og den findes under premium. MEN! når man så vil køre den, kræver den en opdatering, og så siger den yderligere at der kræves softwareopdatering (5.40.10) , så nu må jeg søge lidt, for tv finder ingen software opdateringer selv.

Så Måske er LG OLED 6 serien midlertidig et nogo, selvom app er der.

edit: Min fejl, tror der er blevet lagt manuel opdatering på fra nettet, som var en engineer edition, så det skal lige fixes.

edit2: 5.31.00 på mit OLED55C6V virkede, og Disney+ er opdateret og virker, hvis nogen oplever lignende problemer.
filmfreak skrev: 15 sep 2020, 14:17 Er det bare mig eller synes I også at billedet er meget meget mørkt i The Mandalorian ?
Hvis du ser på et Sony fra en ekstern kilde via HDMI, vil Dolby Vision fremstå temmeligt mørkt og livløst. Jeg vælger som regel at slå match dynamic range fra på ATV, og nyde indholdet i HDR10.

Sad but true, der findes ikke andre fix.
Dr.dk skriver:
HVAD VISER DISNEY+?
Udover det klassiske Disney-indhold tilbyder tjenesten film fra Marveluniverset, Star Wars og serier som 'The Simpsons' og 'Homeland'.

Er Homeland virkeligt en Disney-serie? Det ville glæde mig meget at kunne se denne perle på Disney+
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 32