Torben Rasmussen skrev:Nu fik jeg set Geostorm. Shit en lortefilm. Indtil videre vil jeg stadig holde på, at min tese om at 9 krs-filmene er i den ringere ende generelt set.
JanTheMan skrev:
Og de 9,- kr film har ikke været gode, hvilken strategi mon der ligger i udvælgelsen af disse film.
Og jeg savner stadig Ringenes Herre Trilogi i udvidet version hos iTunes.
Er slet ikke enig i, at det er en generel tendens at det er dårlige film, synes der har været flere gode end dårlige de sidste par måneder hvor jeg har fulgt med.
Et hurtigt tilbageblik på dem jeg kan huske/har lejet: War for The Planet of the Apes, The Mummy, Baby Driver, American Made, Dunkirk, The Dark Tower, IT, Kingsman: The Golden Circle, The Snowman, og Geostorm.
Så ikke The Snowman da den har fået ret dårlige anmeldelser, og missede Geostorm (som jeg ellers gerne ville have set til kun 9 kr.).
The Mummy er ikke god, men det er immervæk en ret dyr film med et budget på næsten 200 mio $. Det er klart at ikke alle film de vælger kan være anmelder-favoritter.  
Nu missede jeg Geostorm som ellers ville være oplagt til 9 kr., og håber da der kommer flere store actionbrag til billige penge, da jeg ellers ikke får dem set:)