13 jun 2007, 01:10
den store møtrik ud i bunden, jeg kan ikke lige huske hvaddet er for en top du skal bruge, men du løsner den bare og skruer hele molevitten ud.
Macgyver skrev:Øv ville ind på digitalo.de og bestille et toshiba 323030D så står der:Hejsa.
Aufgrund länderspezifischer Besonderheiten können die Versandgebühren für dieses Produkt nicht pauschal festgesetzt werden. Gerne errechnen wir für Sie die Kosten, setzen Sie sich dafür mit unserem Call-Center-Team in Verbindung.
Unfortunately, because of country-specific distinctions and certain characteristics of the product, it is not possible to determine fixed delivery charges for the shipping abroad. Please do not hesitate to contact our digitalo team, who will calculate the price for you.
Til dem der har handlet hos digitalo.de hvordan gjorde i?
nerdalmighty skrev:Jeg har selv et 32C3000P, altså modellen uden Digital tuner. Og et par tip til et bedre billede, især på TV kanaler er i hvert fald at slå featuren "black stretch" fra.det var da et lækkert fif til de der ikke vidste det.
Den funktion forringer simpelthen billedet så meget, at jeg personligt var skuffet over kvaliteten indtil jeg fandt dette i forummet på hdtvtest.co.uk
AV Precision skrev:Jeg har lige kontakte deex.dk. De svarede, at der ikke findes Toshiba service centre i Danmark, hvor man kunne få repareret sit LCD skærm, kun sin computer, så jeg ved ikke hvor du har det fra?Macgyver skrev:Du kan IKKE bare henvende dig til nærmeste Toshiba forhandler. En forhandler er netop dét - forhandler - og ikke (nødvendigvis) service-partner. Hvis man får brug for at udnytte sin europa-garanti, skal man normalt henvende sig til distributøren for henvisning til nærmeste service-center. Det vil i Toshiba's tilfælde sige at du skal kontakte www.deex.dk, og følge deres anvisninger.
Skal det så til Tyskland eller er det nærmeste toshiba forhandler i Danmark?
MushiMushi skrev:Nu var kommentaren ment generelt, dvs. at du ikke kan udnytte EU-garantier ved at henvende dig til en almindelig forhandler, det er ikke en forhandlers opgave, men service-apparatet i det pågældende land. Hvis DEEX ikke har et sådant, så kan man jo sige at EU-garantien er meget lidt værd (du burde dog stadig kunne få tv'et repareret ved at sende det til dem, men så kan du jo lige så godt sende det til forhandleren du købte det hos). Det kan aldrig blive de danske forhandleres opgave at håndtere.
Jeg har lige kontakte deex.dk. De svarede, at der ikke findes Toshiba service centre i Danmark, hvor man kunne få repareret sit LCD skærm, kun sin computer, så jeg ved ikke hvor du har det fra?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.