09 nov 2009, 21:25
Men hvis det er grunden til at I ikke vil kommentere mit indlæg, som ellers kommer ind på billedkvaltet på de omtalte tv - ja synes jeg fakttisk Flatpanels.dk taber troværdighed.
yakken skrev:Min kommentar anspores af at du deler IP-adresse med to andre (som vi ved sidder på samme fysiske adresse), der ligeledes forsøger at stille spørgsmålstegn ved rigtigheden af vores anmeldelse. Der kan naturligvis være en anden forklaring, men det tæller ikke umiddelbart som en fordel taget dit indlægstal i betragtning.Sig mig, hva er det her for noget? Jeg kan aflægge ed på, . Jeg er den eneste i hustanden, der besøger Flatpanels.dk og vores trådløse net er sikret med krypteringskode. Jeg bor i Billund kommmune og får Internet via Dansk Kabel-tv. 2 andre under samme ip-adresse. Det vil jeg godt se dokumentation for. Det kan simpelthen ikke passe. Jeg synes at det er frækt, at ens troværkdighed anfægtes på denne måde. Jeg har højst debatteret tv med kolleger og venner, men så vidt jeg ved, er de ikke på Flatpanels.dk.
Hvis der er tale om tilfældigheder, så må du undskylde. Dine andre kommentarer mener jeg stadig vi har kommenteret i andre indlæg, så dem orker jeg ikke at skrive noget til. Læs tråden igennem igen i stedet.
Vi har endda skrevet artikler om hvorfor butiksfremvisnimger i bedste fald er misvisende...
Men hvis det er grunden til at I ikke vil kommentere mit indlæg, som ellers kommer ind på billedkvaltet på de omtalte tv - ja synes jeg fakttisk Flatpanels.dk taber troværdighed.