Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sam05
Rasmus Larsen skrev:
SjaiGuy skrev:Kan se der tidligere i tråden er kommenteret om forkselle ved dette og 650 modellen... Umiddelbart vil jeg tro der er lidt forskel på panelet da jeg købte et LE46B658 her er starten af ugen, og har ikke oplevet nogen trailing problemer enndu.. har så ikke helt fået det gennemtestet da jeg er i et flytterod
Det tror jeg også. Alternativt har man konfigureret panelet i B650 serien anderledes, da det jo netop har lysstofsrør som lyskilde i stedet for dioder.

Jeg har dog set lidt rapporter omkring slør på B650. Det er dog ikke så kritisk som på B7000 så vidt jeg kan forstå.

Prøv engang med vores monitorTest, når flytterodet er på plads. Det er en af de bedste måder til at "stress-teste" en skærm.
Jeg er også den heldige køber af LEB40658 og har ikke bemærket noget slør endnu! Digitale kanaler DR1, 2 og TV2 står hamrende knivskarpt og i naturtro farver. Vil forsøge snart at lave monitor test.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
KuntaKinte skrev: Jeg må indrømme denne side har fået mig til at overveje Panasonic. TX-P42V10 ser ganske spændende ud. Er der nogen der ved om den kommer i en 37"?
Nej det er ikke planen.
Af KuntaKinte
Tak for svaret.

Er også - siden jeg skrev indlægget - blevet en del klogere på plasma (takket være flatpanels.dk). Det er nok ikke muligt at lave et Full HD Plasma i 37"

Jeg sidder på nåle. Hvornår regner du med anmeldelsen på V10 er klar? Du må gerne, hvis muligt, sørge for en del billeder. Synes ikke Panasonic er specielt gode til det med billeder af deres produkter på deres hjemmeside
Af pona
Hvordan og hvorledes mht. fuld udnyttelse af konsol til dette tv. f.eks. en xbox 360. Kan det spilles flydende i HD ?

På forhånd tak
Søren
Af Kief
pona skrev:Hvordan og hvorledes mht. fuld udnyttelse af konsol til dette tv. f.eks. en xbox 360. Kan det spilles flydende i HD ?

På forhånd tak
Søren
Tænker du på problemer mht til panoreringer og opdateringshastighed?

Umiddelbart kan jeg ikke se nogen problemer i at spille konsol spil i 1080P på tvet..
Af pona
Har ikke så meget forstand på HDTVs da jeg aldrig har haft et, men kunne godt tænke mig et som er godt og samtidig er perfekt at spille konsol i HD på. Har bare hørt fra diverse kilder at der på visse fjernsyn er forsinkelser på billedet når man spiller. f.eks. som hvis man spiller online på pc og der er dårlig internet forbindelse.
Af Kief
pona skrev:Har ikke så meget forstand på HDTVs da jeg aldrig har haft et, men kunne godt tænke mig et som er godt og samtidig er perfekt at spille konsol i HD på. Har bare hørt fra diverse kilder at der på visse fjernsyn er forsinkelser på billedet når man spiller. f.eks. som hvis man spiller online på pc og der er dårlig internet forbindelse.
Tjah hvis du spiller online kan der jo også være problemer med opdateringshastighed i forhold til den forbindelse du spiller på men jeg har både haft en Xbox 360 og nu en PS3 og jeg spillede uden nogen problemer på min daværende Toshiba C3000 fra 2006/2007. Så jeg kan ikke forestille mig du vil få problemer med en B6000/7000

Får nok snart min skærm, så kan jeg godt teste for dig, selv om jeg ikke tror resultatet bliver andet end ovenstående..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan desværre ikke blot antage, at fordi et ældre TV kan klare ærterne, så vil et nyt også. Inputlag er desværre et af de problemer vi ofte oplever på Samsungs TV, men hvis man benytter den såkaldte "Game mode", så skulle det være minimeret.
Af pona
Kief skrev:
Får nok snart min skærm, så kan jeg godt teste for dig, selv om jeg ikke tror resultatet bliver andet end ovenstående..
Lyder superb. Takker.
Af Kief
pona skrev:
Kief skrev:
Lyder superb. Takker.
Kan naturligvis kun teste PS3 men går ud fra den bygger på de samme elementer som Xbox 360. (tester naturligvis over HDMI)
Af pona
ja, det er klart. Lyder kanon. Glæder jeg mig til at høre mere om.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
pona skrev:Har ikke så meget forstand på HDTVs da jeg aldrig har haft et, men kunne godt tænke mig et som er godt og samtidig er perfekt at spille konsol i HD på. Har bare hørt fra diverse kilder at der på visse fjernsyn er forsinkelser på billedet når man spiller. f.eks. som hvis man spiller online på pc og der er dårlig internet forbindelse.
Pga. det slør jeg nævner i anmeldelsen (se også filmen), så synes jeg ikke skærmen er oplagt til spilbrug.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg arbejder i øvrigt i øjeblikket på at få Samsungs B8000 LED-TV serie hejmt il en test, for at se om den klarer sig bedre mht. slør.

Samsung har desuden planer om at lancere en B8500 serien - foruden B9000 - der har LED med local dimming. Læs mere om det på vores engelske site: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1239965287

Nyheden kommer også online her på Flatpanels.dk om lidt.
Af kskruger
Rasmus Larsen skrev:Jeg arbejder i øvrigt i øjeblikket på at få Samsungs B8000 LED-TV serie hejmt il en test, for at se om den klarer sig bedre mht. slør.

Samsung har desuden planer om at lancere en B8500 serien - foruden B9000 - der har LED med local dimming. Læs mere om det på vores engelske site: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1239965287

Nyheden kommer også online her på Flatpanels.dk om lidt.
Det lyder spændende, hvis du får den til test.

Ved du noget om, hvordan Samsung forholder sig til problemet med slør på deres 60xx/70xx serie?
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 19