Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af danji
Langendorf skrev:Jeg sad så og så på lidt test mønstre. Og så var der fanme var en defekt pixel. Den lyser lilla, så det er vel en bytter :(
Held og lykke med det. Jeg har testet fem G10'ere fra to forskellige butikker (alle 42") og fire af dem havde pixelfejl (tre af dem mere end tre døde pixels).

Jeg mistænker Panasonic for at bruge 2. sorteringspaneler i G10'eren, og håber det bliver ordentlig kvali i V10'eren. Men det er jo ikke sikkert. Det kan være NeoPDP produktionsmetoden ikke tillader bedre, men det ville undre mig. Især når club panasonic giver 0-pixel fejl garanti i 30 måneder.
Af Langendorf
Okay det lyder ikke godt :)

Men jeg har lige talt med ppradio og han sagde at hvis panasonic ikke ville bytte så ville han. Så det er super service fra deres side :)
Tak for en fantastisk site og gode tests.
På baggrund af testen og diverse indlæg har jeg nu købt en G10. Mandag nat satte jeg tv’et op og ændrede indstillingerne som beskrevet i testen. Så var vi klar til Champions League semifinale tirsdag aften. Til min stor skuffelse finder jeg ud af at banens streger (kridt streger) virker enormt bølgende (flydende). Øv øv tænker man så. Hvad er der galt her? Har jeg gjort noget forkert? Eller er det bare sådan det er og jeg skal leve med det?
Hjælp
Champsky skrev:Tak for en fantastisk site og gode tests.
På baggrund af testen og diverse indlæg har jeg nu købt en G10. Mandag nat satte jeg tv’et op og ændrede indstillingerne som beskrevet i testen. Så var vi klar til Champions League semifinale tirsdag aften. Til min stor skuffelse finder jeg ud af at banens streger (kridt streger) virker enormt bølgende (flydende). Øv øv tænker man så. Hvad er der galt her? Har jeg gjort noget forkert? Eller er det bare sådan det er og jeg skal leve med det?
Hjælp
Det burde ikke være pga. indstillinger, men i stedet for det elendige signal der ryger ud gennem TV3+. Jeg klager selv over det hver gang jeg ser fodbold og jeg får formentlig ikke nogen trøst i aftenens kamp.

Har du i analoge signaler?
Af Champsky
Jeg får signal fra Viasat parabol.
Så de er vel analog!!

Sorry for min uvidenhed, men jeg er total newbie inden or området.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det får jeg også selv. Men som sagt er kvaliteten på deres fodboldkampe ikke god. Desværre.

Men gengives stregerne ikke på samme måde, såfremt du vælger de normale indstillinger i skærmens menu?
Af Champsky
Det har jeg faktisk ikke prøvet endnu. det måg prøv i aften. jeg tror dog ikke det hjælper noget hvis det er signalet der er noget galt med.
Champsky skrev:Tak for en fantastisk site og gode tests.
Hjælp
Det har intet med din fladskærm at gøre. Jeg så selv kampen via parabol igår, på mit gamle JVC 28 tommer, og jeg undrede mig også over at stregerne var "hakkede", delt i små stykker. Squ' da utroligt at man skal finde sig i så dårlige signaler (nå ja, så tager vi også lige kommentatorerne med :-)
Af Champsky
for at ikke nævne dommeren ;)
Af ckn
Sådan noget som PIP og PAP, eksisterer det i denne skærm? Har læst lidt i onlinemanualen, men kan kun se at man kan splitte text-tv og billede...

Ligeledes, så er det jo utroligt så meget energiforbruget er sænket efter kalibrering... Kan man forvente samme procentmæssige effekt ved 50"-modellen? Jeg påtænker 50"-modellen, men er lidt bekymret for effektforbruget...
Af Langendorf
Rasmus Larsen skrev:Arsenal var vist da heller ikke overbevisende. De "hakkede" også lidt i det :D
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor der ikke er nævnt noget om hakken/flicker ved 1080p 24p materiale i testen. Der er åbenbart rigtige mange som oplever dette inkl. mig. Var der intet hakken på den model du testede? Kan du huske hvilken software version den havde? Jeg har version 1206-10000
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er der jo også skrevet noget om - der står at 1080p24 behandles korrekt. Mere plejer vi ikke at gøre ud af den sag med mindre der er noget galt. Hvis vi ikke ser problemer, så er det svært at kommentere på dem 8)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 20