Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

MKjaer skrev: 20 maj 2021, 13:40
KristianJoensen skrev: 13 maj 2021, 22:42
Der er en rigtig irriterende fejl jeg oplever på WebOS appen, AppleTV+ husker ikke hvor jeg er kommet til i en serie (den husker kun episode, ikke minutter/sekunder) eller film. Mon denne fejl kun er at finde på WebOS appen?

Er der nogle tal på båndbredde forskellen mellem WebOS appen og Apple TV 4K appen?
Den fejl oplevede jeg også på ATV til WebOS indtil at jeg fandt ud af at “husk historik” skulle aktivers under indstillinger på app. Prøv at tjekke det.
"Use Play History" står til "on". Er det den indestilling?
Jeg bestilte min ATV og iPads Pro kl.16.30 den 30. Og fik en update fra apple i dag kl.17.00 om at varerne bliver leveret i morgen. Tidshorisont for levering har hele tiden stået til i mellem d.21 - 28 maj.

Sporings linket til forsendelsen virker dog ikke endnu “UPS” ?
Min er også blevet sendt. UPS, og andre fragtfirmaer, skal gerne have lidt tid, før forsendelsen er i deres system.
JesperZ skrev: 21 maj 2021, 08:50 DHL siger nu at min først ankommer den 25/5 på trods af at jeg på tracking kan se at den allerede i morges ankom til mit DHL service area. Det bliver spændende om den måske alligevel når at ankomme til weekenden 😅
Alternativt, hvis du ikke kan vente, kan du forsøge at kontakte DHL. Jeg har tidligere fået aftalt med dem at komme og hente pakken ved deres service center istedet for at de leverer den.
Jeg fik min her kl. 12.51. Godt nok en ordentligt kleppert af en fjernbetjening :p Men grundet de nye features skal den nok erstatte den smarte lille en fra tidligere.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 48